Ми пропонуємо Вашій увазі сторінку, яка зроблена спеціально для Вас. Вона так і називається "Для Батьків".
Отже - Ласкаво просимо!
Якщо Ви зайшли на наш сайт в перший раз, то радимо почати знайомство з Меню сайту. Воно дає наочне уявлення про структуру сайту і про великий обсяг інформації, розміщеної на його сторінках. Ви без проблем можете знайти потрібну сторінку сайту.
Шановні батьки!
ВИ МОЖЕТЕ ЧЕКАТИ ВІД нашого училища НАСТУПНЕ:
- доброзичливу атмосферу, яка сприяє участі Вас в якості партнерів в освіті дитини;
- шанобливе доброзичливе ставлення з боку працівників училища;
- своєчасне і грамотне реагування на хвилюючі Вас запитання;
- інформацію про те, як допомогти дітям виконувати домашні завдання і підтримувати навчання вдома.
Ваша дитина і наша школа потребують вас!
Для того щоб діти досягли свого потенціалу в навчанні та оволодінні навиками з обраної професії, їм потрібні як хороші вчителі,майстри виробничого навчання так і повна підтримка з боку родини.
(Проведені по всій країні дослідження незмінно показують, що коли батьки та навчальний заклад працюють як партнери, діти досягають успіху. Це відноситься до всіх сімей, незалежно від приналежності до будь-якої соціальної групи, рівня доходу та освіти тощо.)
Що таке «Участь сім'ї в отриманні дітьми освіти та професії»?
Участь сім'ї - це активна участь родин і опікунів в училищному житті дитини. Сім'я повинна бути партнером вчителів та майстрів виробничого навчання.
Навички, досвід і життєві обставини різних батьків або членів сім'ї різні. Тому кожен з нас по-різному бере участь, надає підтримку і доповнює освіту наших дітей.
Самий елементарний вид участі сім'ї - це подбати, щоб дитина щодня відвідувала училище, добре виспалась, з'їла корисний для здоров'я сніданок, і щоб вона була в училищі в належному вигляді.
Якщо у батьків є достатньо енергії і часу для добровільної допомоги училищу або для роботи з батьківським комітетом, це є цінним внеском в роботу училища.
Як краще всього брати участь в освіті дитини?
Найважливіше, що можуть зробити батьки, щоб допомогти дітям досягти успіхів в училищі - це приділяти успіхам у навчанні великої уваги. Існує багато способів показати дитині, яке величезне значення ви надаєте освіті.
Познайомтесь з ідеями, які ви можете включити в сімейний розпорядок.
Перетворити свій будинок у НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР
Підтримуйте зв'язок з училищем.
ДОПОМАГАЙТЕ училищу
СТАНЬТЕ активними батьками
Допомагайте зміцнити ЗВ'ЯЗОК училища З НАСЕЛЕННЯМ міста та області
Чому для дітей корисніше, щоб освітою займалася не тільки училище?
Чим більша частка участі сім'ї у навчанні дітей, тим більших успіхів ці діти досягають в училищі, і в житті.
Як вирішити проблемні ситуації в училищі?
Батькам іноді необхідно поговорити з майстром, класним керівником чи учителем з приводу успішності, міжособистісних відносин або труднощів у навчанні дитини. Більшість педагогів будуть раді спілкуванню з батьками і допомогти успішному навчанню вашої дитини.
Батьки - партнери в освіті
У нашому училищі батьків заохочують брати активну участь в навчанні дитини. (Листи подяки, грамоти). Колектив працівників училища готовий допомогти батькам стати активними партнерами в освіті дітей.
Іноді ситуація може здаватися заплутаною і складною. До кого звертатися, якщо у вас виникають питання?
Якщо Ви хочете поговорити з учителем - предметником по телефону, зателефонуйте до секретаря училища (0612-68-80-20) та залиште для вчителя повідомлення з міським номером свого телефону.
Якщо Ви хочете зустрітися з учителем - предметником, зателефонуйте в училище і залиште повідомлення, щоб домовитися про зустріч. Якщо ваша дитина потребує додаткової допомоги, призначте зустріч з відповідними працівниками училища.
Перш ніж іти на бесіду з майстром виробничого навчання , класним керівником чи викладачем:
- Поговоріть зі своєю дитиною
- Задавайте дитині питання, щоб зрозуміти, що відбувається.
- Намагайтеся задавати «відкриті питання», такі як «Чому тобі важко?», «Розкажи мені, що сталося ...» «Яка допомога тобі потрібна?»
- Вислухайте точку зору дитини.
- Робіть висновки і давайте оцінку ситуації тільки після бесіди з педагогом!
Поговоріть з майстром виробничого навчання, класним керівником чи учителем
- Поясніть педагогу причину вашого занепокоєння і точку зору дитини.
- Схиляйтесь на висловлювання дитини.
- Задавайте питання, щоб краще зрозуміти училищні правила.
- Вислухайте точку зору і рекомендації педагога.
- Розробіть план спільних з педагогом заходів, щоб дитина отримала однакову пораду і від педагога, і від вас.
- Подумайте про те, що сказав педагог. Не поспішайте приймати рішення.
- Домовтеся зустрітися знову, щоб пересвідчитися в ефективності вжитих заходів.
Якщо проблема не буде вирішена, зверніться за допомогою до адміністрації училища (Заступників директора або до директора).
ЗОЛОТІ ПРАВИЛА
- Знайте училищні правила.
- Відвідуйте батьківські збори.
- Відвідуйте всі наради з приводу вашої дитини, на які вас запрошує училище.
- Зберігайте спокій, навіть якщо ви засмучені.
- Активно беріть участь в училищному житті своєї дитини.
- Беріть участь у житті училища.
Приходьте в наш училищний дім, телефонуйте (68-80-20,68-80-25), звертайтесь за електронною поштою: zvpym@ukr.net
Давайте будувати успішне училище разом!
5 життєво важливих повідомлень, які дитина повинна отримувати щодня
Як передавати ці повідомлення:
Ти важливий і унікально особливий!
Пам’ятка батькам !
Закон України про освіту. Стаття 59 "Відповідальність батьків за розвиток дитини"
Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.
На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини.
Батьки та особи, які їх замінюють, зобов'язані:
- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей,
- створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
- поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до державної і рідної мови, сім'ї, старших за віком, до народних традицій та звичаїв;
- виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей українського та інших народів, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до своєї країни;
- сприяти здобуттю дітьми освіти у навчальних закладах або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;
- виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини.
Держава надає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов'язків, захищає права сім'ї.
1. З якого віку наступає відповідальність дітей за злочини?
Відповідно до ст. 22 Кримінального кодексу України (КК) кримінальної відповідальності підлягають особи, яким до вчинення злочину минуло шістнадцять років.
Також до кримінальної відповідальності притягуються неповнолітні особи у віці від чотирнадцяти до шістнадцяти років лише за умисне вбивство, посягання на життя державного чи громадського діяча, працівника правоохоронного органу, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону або військовослужбовця, судді, народного засідателя чи присяжного у зв’язку з їх діяльністю, пов’язаною із здійсненням правосуддя, захисника чи представника особи у зв’язку з діяльністю, пов’язаною з наданням правової допомоги, представника іноземної держави, умисне тяжке тілесне ушкодження, умисне середньої тяжкості тілесне ушкодження, диверсію, бандитизм, терористичний акт, захоплення заручників, зґвалтування, насильницьке задоволення статевої пристрасті неприродним способом, крадіжку, грабіж, розбій, умисне знищення або пошкодження майна, пошкодження шляхів сполучення і транспортних засобів, угон або захоплення залізничного рухомого складу, повітряного, морського чи річкового судна, незаконне заволодіння транспортним засобом, хуліганство.
2. Яке покарання може бути визначено дитині?
Згідно з ст.98 КК України до неповнолітніх, визнаних винними у вчиненні злочину, судом можуть бути застосовані такі основні види покарань:
1. Штраф.
Штраф застосовується лише до неповнолітніх, що мають самостійний доход, власні кошти або майно, на яке може бути звернене стягнення. Розмір штрафу встановлюється судом залежно від тяжкості вчиненого злочину та з урахуванням майнового стану неповнолітнього в межах від п’ятисот встановлених законодавством неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Громадські роботи
Громадські роботи можуть бути призначені неповнолітньому у віці від 16 до 18 років на строк від тридцяти до ста двадцяти годин і полягають у виконанні неповнолітнім робіт у вільний від навчання чи основній роботи час. Тривалість виконання даного виду покарання не може перевищувати двох годин на день.
3. Виправні роботи
Виправні роботи можуть бути призначені неповнолітньому в віці від 16 до 18 років за місцем роботи на строк від двох місяців до одного року. Із заробітку неповнолітнього, засудженого до виправних робіт, здійснюється відрахування в доход держави в розмірі, встановленому судом, в межах від п’яти до десяти відсотків.
4. Арешт
Арешт полягає у триманні неповнолітнього, який на момент постановлення вироку досяг шістнадцяти років, в умовах, ізоляції в спеціально пристосованих установах на строк від п’ятнадцяти до сорока п’яти діб.
5. Позбавлення волі на певний строк
Покарання у виді позбавлення волі особам, які не досягли до вчинення злочину вісімнадцятирічного віку, не може бути призначене на строк більше десяти років, в за особливо тяжкий злочин, поєднаний з умисним позбавленням життя людини – не більше п’ятнадцяти років. Неповнолітні, засуджені до покарання у виді позбавлення волі, відбувають його у спеціальних виховних установах.
Позбавлення волі не може бути призначено неповнолітньому, який вперше вчинив злочин невеликої тяжкості.
При призначенні покарання неповнолітньому суд, крім загальних засад призначення покарання, обставин, які пом’якшують або обтяжують покарання, враховує умови його життя та виховання, вплив дорослих, рівень розвідку та інші особливості особи неповнолітнього.
Шановні батьки, вчителі, діти!
У зв’язку з напруженою ситуацією, що виникла на Сході України, люди частіше почали виявляти підозрілі предмети, схожі на вибухонебезпечні. Тільки з початку поточного року спеціалісти ДСНС області виявили та знешкодили 29 вибухонебезпечних предметів часів Великої Вітчизняної війни.
Нерідко, через свою цікавість та інтерес до усього нового та незнайомого, жертвами небезпечних знахідок стають діти. У зв’язку з цим спеціалісти Головного управління ДСНС України у Запорізькій області звертаються до громадян з проханням дотримуватись правил безпеки під час виявлення вибухо-небезпечних та підозрілих предметів.
Для того, щоб вирізнити вибухові пристрої з-поміж усіх інших, варто запам’ятати їхні характерні ознаки:
Категорично забороняється:
Головне управління ДСНС України у Запорізькій області та Департамент освіти і науки Запорізької ОДА звертаються до батьків та вчителів з проханням не залишати дітей без нагляду!
Виховувати у малечі навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вибухонебезпечними предметами, вогнем, газом, водою, побутовою хімією, ліками.
Знайдіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми про це. Пам'ятайте, що вимірюватимуться ці хвилини ціною життя.
А щоб неждана мить не стала початком великої біди - потрібно давати дітям чіткі рекомендації, як діяти в тій чи іншій ситуації.
Пам'ятайте, що життя наших дітей залежить тільки від нас самих!
Дії у випадку раптового виникнення радіаційної небезпеки:
після отримання повідомлення по радіо (або через інші засоби оповіщення) про радіаційну небезпеку населенню пропонується терміново зробити наступне:
Підготовка до можливої евакуації:
Правила безпечної поведінки на забруднених радіонуклідами територіях:
Засоби індивідуального захисту можна не використовувати в приміщеннях, у тиху погоду без вітру та після дощу.
У випадку пересування по відкритій місцевості необхідно використовувати підручні засоби захисту:
Правильно використовуйте засоби гасіння пожеж:
Якщо пожежа застала вас у приміщенні:
Дії під час рятування постраждалих від пожежі з будинків:
Якщо ви опинилися в осередку пожежі на відкритій місцевості:
Дії при пожежі в міському громадському транспорті:
Дії при пожежі в вагоні метро:
Дії при пожежі в вагоні потяга:
Дії при пожежі на теплоході:
Дії при пожежі у літаку:
Якщо горить одяг на людині:
Перша допомога при опіках:
Запам’ятайте! Не змащуйте опіки ніякими кремами, лосьйонами, оліями або маслами! Не проколюйте пухирі!
Ртуть
Ртуть відрізняється високою токсичністю для будь-яких форм життя. Категорично забороняється зберігати і вживати їжу, а також палити в приміщеннях, де виділяються пари ртуті та її сполуки.
При виявленні розливу ртуті негайно дзвоніть за телефоном 101.
Перша допомога при отруєнні парами ртуті:
Хлор
Ознаки отруєння хлором:
Перша допомога при отруєнні хлором: одягніть протигаз і виведіть ураженого на свіже повітря. Робити штучне дихання не можна, необхідно у важких випадках застосувати кисневу інгаляцію. Повний спокій. Для зменшення подразнення − вдихання парів нашатирного спирту, промивання очей, рота, носа 2% розчином харчової соди.
Дії в осередку зараження:
При виявленні будь-якого виду зараження − негайно дзвоніть за телефоном 101.
Аміак
У випадку розливу рідкого аміаку і його концентрованих розчинів не можна доторкатися до розлитої рідини.
Ознаки отруєння аміаком:
Перша допомога при отруєнні аміаком:
Основні заходи щодо запобігання можливого терористичного акту:
Дії під час перестрілки:
Дії у випадку захоплення літака (автобуса):
Якщо ви стали жертвою телефонного терориста:
Пам’ятайте!
Знайдені боєприпаси (або предмети, що схожі на них) повинні бути знешкоджені тільки фахівцями. Про знахідку необхідно терміново повідомити в місцеві органи державної влади (відділи ДСНС, відділення міліції тощо).
Після виявлення вибухонебезпечного предмету Ви зобов’язані:
При першій можливості покиньте разом із сім’єю небезпечну зону. У разі неможливості виїхати особисто, відправити дітей і родичів похилого віку до родичів, знайомих. Необхідно взяти із собою всі документи, коштовні речі і цінні папери.
Підготовку до можливого перебування у зоні надзвичайної ситуації доцільно починати завчасно. Необхідно підготувати "екстрену валізку" з речами, які можуть знадобитись при знаходженні у зоні НС або при евакуації у безпечні райони.
Підготовка оселі:
Правила поведінки в умовах надзвичайних ситуації воєнного характеру
Необхідно:
Не рекомендується:
При виявленні вибухонебезпечних предметів забороняється:
Виявивши вибухонебезпечні предмети, вживайте заходів з означення, огородження і охороні їх на місці виявлення. Негайно повідомте про це територіальні органи ДСНС та МВС.
Екстрена валіза, як правило, являє собою міцний і зручний рюкзак від 25 літрів і більше, що містить необхідний індивідуальний мінімум одягу, предметів гігієни, медикаментів, інструментів, засобів індивідуального захисту та продуктів харчування. Всі речі повинні бути новими (періодично поновлюваними) і не використовуватись у повсякденному житті. Екстрена валіза призначена для максимально швидкої евакуації із зони надзвичайної події, будь то землетрус, повінь, пожежа, загострена криміногенна обстановка, епіцентр військових дій і т.д. Вантаж у рюкзаку треба укладати рівномірно. Добре мати рюкзак з “підвалом” (нижнім клапаном).
У рюкзак рекомендується покласти наступне:
У літніх людей, інвалідів та дітей є особливі потреби. За необхідності, цей список доповнюється і коригується. Із практики, загальна вага “Екстреної валізи” не повинна перевищувати 50 кілограмів.