2016 - РІК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

04 лютого 2016 року на базі нашого навчального закладу відбувся обласний семінар-практикум педагогічних працівників ПТНЗ з професії «Верстатник широкого профілю».

У семінарі взяли участь викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки, майстри виробничого навчання училищ, які ведуть підготовку робітників з професії «Верстатник широкого профілю, оператор верстатів з програмним керуванням», експертна група викладачів іноземної мови та методисти Науково-методичного центру професійно технічної освіти Тимченко Наталія Іванівна, Четверякова Лілія Іванівна, Нідерман Наталія Костянтинівна та Осіна Наталія Анатоліївна.

Семінар-практикум відкрив виконуючий обов’язки директора училища Базь Олександр Станіславович, який розповів присутнім про історію ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник», його сьогодення, задачі та напрямки подальшого розвитку. Привітав учасників семінару-практикуму директор Науково-методичного центру професійно технічної освіти у Запорізькій області Паржницький Олександр Вікторович та побажав плідної праці.

Учасникам семінару-практикуму було проведено віртуальну екскурсію майстернями та навчальними кабінетами ДНЗ «Запорізьке ВПУ «Моторобудівник».

Програма семінару-практикуму була насичена змістовними заходами. Учасники семінару-практикуму були присутні на відкритому бінарному уроці на тему «Інструменти для токарних робіт», який провели викладач англійської мови Еговцева Олена Василівна та викладач предметів професійно-теоретичної підготовки Захаренко Ганна Степанівна. 

2016 рік оголошено Президентом України Петром Порошенком роком англійської мови. Проведений урок стане початком впровадження англійської мови при вивченні професій машинобудівного профілю. Викладачі іноземної мови Волкова Ю. А., Єговцева О. В. та викладач спецтехнологій Захаренко Г.С. вже два роки поспіль плідно працюють у цьому напрямі, готуючи з учнями анотації до випускних робіт іноземними мовами.

За відгуками колег, урок пройшов на високому методичному рівні, має високу інноваційну значущість та нестандартні підходи. Проведений урок відрізняється методичною новизною, оскільки урок такого типу було проведено вперше. Присутні колеги відмітили високий творчий потенціал викладачів Еговцевої Олени Василівни та Захаренко Ганни Степанівни.

За програмою семінару-практикуму присутні ознайомились із відео-презентацією уроку теоретичного навчання на тему «Круглі пластини RODEKA». Цей урок є результатом сумісної роботи бібліотекаря училища Шмиголь Ксенії Віталіївни та викладача предметів професійно-теоретичної підготовки Захаренко Ганни Степанівни. Та відео-фрагментом уроку майстра виробничого навчання Похилюк Ганни Мефодіївни на тему «Технологічний процес виготовлення деталі «Шарнір». Похилюк Ганна Мефодіївна з відеоверсією уроку брала участь у обласному конкурсі на кращий навчальний фільм «Урок майстра», де фільм посів І місце.

У своїй доповіді-презентації на тему «Використання нетрадиційних форм та методів викладачів на уроках професійно-теоретичної підготовки з професії «Верстатник широкого профілю, оператор верстатів з програмним керуванням» з метою формування сучасного конкурентоспроможного кваліфікованого робітника» Захаренко Ганна Степанівна висвітлила основні напрямки своєї роботи та поділилась елементами власного досвіду.

Учасники семінару-практикуму методом проведення ділової гри та за методом кейсів (case study) розглянули проблемне питання щодо методики підготовки учня до участі у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу серед учнів ПТНЗ з професії «Верстатник широкого профілю» та розробили основні положення.

Екскурсію навчальними майстернями провів виконуючий обов’язки старшого майстра Малов Анатолій Миколайович.

Тимченко Наталія Іванівна, методист Науково-методичного центру професійно технічної освіти у Запорізькій області підвела підсумки роботи семінару-практикуму з професії «Верстатник широкого профілю» та відзначила високу організаційну, методичну та професійну підготовку відкритого заходу.

Захаренко Г.С., Еговцева О.В.
викладачі ДНЗ «Запорізьке ВПУ «Моторобудівник»

  

 

 

 





2016-02-08

Проміжний контроль знань

Поетапна атестація є складовою Державної кваліфікаційної атестації і відноситься до проміжного контролю. Поетапна атестація дає можливість оцінити рівень знань учнів на кожному розряді ти виявити можливі прогалини. Це дуже зручно, бо до складання Державної кваліфікаційної атестації ще є деякий час, протягом якого і учні і викладачі можуть звернути увагу на вивчення або повторення навчальних тем, які були менше засвоєні.

Але 25.12.2015 комісія у складі: в.о. директора училища Базя О.С., в.о. старшого майстра Малова А.М., викладача спецдисциплін Захаренко Г.С., майстра виробничого навчання Валюх Т.І. , яка приймала іспити в гр. 14/13 з поетапної атестації на ІУ розряд за професією «Верстатник широкого профілю», залишилась задоволеною відповідями учнів.

У ході підготовки до поетапної атестації учні виконували курсові роботи за темами, які відповідають кваліфікаційним вимогам  ІУ розряду за професією «Верстатник широкого профілю».

У своїх роботах вони розкрили основні питання щодо:

  • Будови різних типів верстатів
  • Кінематики верстатів та складних пристроїв
  • Засобів обробки зі складною установкою
  • Методів обробки зі складними пристроями

Крім того, учні показали високі знання ріжучого та вимірюючого інструментів, відповідали на питання комісії.

Основним напрямком у навчальному процесі є необхідність забезпечити тісний зв'язок з питаннями, які вирішуються на підприємстві. Наші учні проходять виробниче навчання на АТ «Мотор Січ», де в подальшому будуть працювати. Чим тіснішим буде зв'язок теоретичного навчання з тим, що учні бачать на підприємстві, тим легше їм буде адаптуватись там після закінчення училища.

Захаренко Г.С.

викладач спецдисциплін

 

 

 





2016-01-13

Професійне становлення слюсарів – інструментальників

Професія слюсар – інструментальник має велике значення для державного машинобудування. Її цінність полягає в тому, що більшість робіт виконується вручну, а це означає, що кожний представник цієї слюсарної професії повинен мати якісну теоретичну підготовку та великий досвід у виконанні практичних робіт.

З чого починається справжній майстер своєї справи? З вивчення азів. В нашому училищі створені всі умови для отримання повноцінних знань з професії слюсар - інструментальник: укомплектовані дві слюсарні майстерні, де учні проходять практику, є чудова інструментальна комора з повним комплектом необхідних ріжучих та вимірюючих інструментів.

18.12.2015 у слюсарній майстерні відбувся відкритий урок практичного навчання, де учні разом із майстром Кісліциним Сергієм Євгеновичем відпрацьовували навички нарізування зовнішньої різьби плашкою. Під час вступного інструктажу майстер в/н Кісліцин С.Є. ознайомив учнів з теоретичними відомостями про різьбові поверхні, послідовністю виконання робіт при нарізуванні шпильок, нагадав про необхідність дотримуватись основних правил з охорони праці під час виконання робіт.

На відкритому уроці були присутні в.о. директора Базь О.С., в.о. старшого майстра Малов А.М., члени методичної комісії «Верстатник широкого профілю». Всі присутні відзначили достатній методичний рівень підготовки майстра до уроку та активність учнів під час його проведення.

Пояснюючи новий матеріал, Сергій Євгенович проводив паралель між системою навчання в училищі та проходженням виробничої практики на АТ «Мотор Січ». Сьогодні наші учні – практиканти цього відомого на весь світ підприємства, а в недалекому майбутньому стануть його кадровими працівниками. Від того, як вони навчаться правильно та якісно виконувати слюсарну обробку деталей, будуть залежати їх успіхи на виробництві. Удачі вам, хлопці та великих перемог в професійному становленні.

Захаренко Г.С.

викладач спеціальних дисциплін

 

 

 





2016-01-13

Удосконалення педагогічної майстерності педпрацівників

“Треба самому багато знати, щоб навчати інших”.
В. Короленко

Досконалість не знає меж, а педагогічна досконалість тим більше. З кожним днем досвідчений педпрацівник: майстер виробничого навчання, або викладач, знаходить різноманітні форми донесення до учнів навчально-пізнавальної інформації.

Однією з форм удосконалення педагогічної майстерності є відкриті уроки практичного навчання. Відкритий урок дає можливість обмінюватись досвідом, розповсюджувати інноваційні технології, продемонструвати методи, прийоми і педагогічні засоби при викладанні навчальної теми.  

17.12.2015 був проведений відкритий урок виробничого навчання за темою «Фрезерування уступів і пазів» майстром виробничого навчання І категорії Лігуном Леонідом Федоровичем. На уроці були присутні колеги – майстри в/н, члени методичної комісії «Верстатних та слюсарних професій», адміністрація училища.

Кожен з присутніх висловів Леоніду Федоровичу подяку за урок, який був проведений на достатньому методичному рівні. Колеги відзначили високий рівень підготовки до уроку, наявність великої кількості ріжучого та вимірюючого інструменту. Майстром заздалегідь були підготовлені вертикальні та горизонтальні фрезерні верстати для демонстрації різноманітних засобів обробки уступів та пазів різними фрезами. Для того, щоб учні  могли якісно уявити кінцеві результати своєї роботи, майстер виготовив декілька поопераційних деталей. На кожному етапі роботи учні можуть перевірити результати, що вони отримали під час обробки деталі.

Підводячи підсумки проведеного уроку, в.о. директора училища Базь О.С. констатував, що майстром був проведений не просто урок, а майстер-клас, де багато чому можуть навчитись молоді колеги.  

Захаренко Г.С.,

викладач спецтехнології

 

 

 

 





2016-01-13

ВПЕРЕД ДО ВИСОКИХ ПЕРЕМОГ!

11.12.2015 в нашому училищі відбувся І етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно – технічних навчальних закладів з професії «Верстатник широкого профілю».

У конкурсі фахової майстерності взяли участь учні:

  1. Запара Максим – гр. 14/13
  2. Компаніець Данило – гр. 14/13
  3. Шевченко Владислав – гр.13/14
  4. Шпак Владислав – гр.6/12

За два тижня до початку конкурсу була проведена велика підготовча робота. Учні – майбутні конкурсанти відпрацьовували трудові навички роботи на токарному та фрезерному верстатах, згадували основні положення з теорії.

Для підготовки і проведення конкурсу був створений оргкомітет, який розглянув креслення деталі, умови проведення конкурсу та критерії оцінювання конкурсних робіт. Викладачі спеціальних дисциплін Захаренко Г.С. та Левченко М.О. готували тести з предметів: охорона праці, матеріалознавство, технічне креслення, допуски та технічні вимірювання, спецтехнологія.  Майстри виробничого навчання Похилюк Г.М., Малова О.В., Валюх Т.І. та в.о. обов’язки старшого майстра Малов А.М. підібрали верстати, інструменти та необхідні пристрої.

Конкурс розпочався з гімну України та привітання в.о. директора Базя О.С.

Конкурс проводився у два етапи: практичний, який складався з виконанням робіт на токарному та фрезерному верстатах та теоретичний, під час якого учням необхідно було відповісти на питання тестів з предметів спеціальних дисциплін.

Необхідно підкреслити, що професія «Верстатник широкого профілю»  складна професія, тому і учні – конкурсанти виконували обробку складної деталі протягом 3, 5 годин. Сюди також увійшов час, необхідний для виконання теоретичної частини конкурсу.

Призові місця розподілились між учасниками конкурсу професійної майстерності таким чином:

1м.- Шпак Владислав – гр. 6/12

2м. - Компаніець Данило – гр. 14/13

3м. - Запара Максим – гр. 14/13

4м. - Шевченко Владислав – гр.13/14

Усе цілком закономірно: 1 місце посів учень четвертого курсу, наш випускник Шпак Владислав. Він продемонстрував якісне виконання деталі та знання теорії.  Учні Компаніець Данило та Запара Максим навчаються на третьому курсі, тому вони не набагато поступилися в кількості отриманих балів Шпаку Владиславу. Учасник Шевченко Владислав навчається тільки на другому курсі, тому в нього усе в майбутньому: конкурси, перемоги, підвищення професійної майстерності.

У переможців конкурсу фахової майстерності попереду ІІ другий етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно – технічних навчальних закладів з професії «Верстатник широкого профілю». Побажаємо ім наснаги, терпіння, наполегливості та перемоги на обласному конкурсі фахової майстерності.

Захаренко Г.С.

викладач спецтехнології

машинобудівних професій

 

 

 

 

 

 





2016-01-13

Готуємось до Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності

У травні місяці 2016 року відбудеться конкурс фахової майстерності серед учнів професійно – технічних навчальних закладів з професії «Верстатник широкого профілю». Підготовка до цього відповідального заходу розпочалась заздалегідь.

03 грудня 2015 року у приміщенні ВПУ 17 – м. Дніпропетровська відбулось робоче засідання групи експертів – консультантів, до складу якої увійшли найбільш досвідчені викладачі спецтехнології та майстри виробничого навчання машинобудівних професій з Краматорська, Білої Церкви, Черкас, Миколаїва, Сум, Харкова. Мені випала честь представляти викладачів від Запорізької області.

Основною метою засідання експертів – консультантів була розробка практично-теоретичного забезпечення та науково - методичного супроводу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно – технічних навчальних закладів з професії «Верстатник широкого профілю».

Перед експертами виступила Богданович Ольга Іванівна – методист вищої категорії відділу профтехосвіти і тренінгів інституту модернізації змісту освіти. Вона ознайомила групу з порядком денним та основними завданнями експертної групи.

Учасники експертної групи переглянули проект порядку (умов) проведення Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно – технічних навчальних закладів з професії «Верстатник широкого профілю», опрацювали умови його проведення, підготовили завдання  для практичного та теоретичного турів, розробили критерії оцінювання конкурсних завдань.

Перед учасниками робочої групи виступили директор ВПУ -17 Терентьєв Микола Васильович, заступник директора з НВР Щербина Вікторія Альбертівна та старший майстер Ющенко Олена Володимирівна. Вони розповіли про історію навчального закладу, його сьогодення та поділилися з планами підготовки до Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності.

Учні нашого училища теж мають можливість стати учасником Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно – технічних навчальних закладів з професії «Верстатник широкого профілю». Для цього спочатку необхідно отримати перемогу в училищному конкурсі і стати учасником обласного конкурсу фахової майстерності, який відбудеться у лютому місяці 2016 р.

Перевірити свої можливості виявили бажання учні груп:

13/14 - Шевченко Влад та Ярьоменко Анастасія

6/12 - Шпак Влад

14/13 - Компанієць Данило та Запара Максим

Побажаємо учасникам майбутнього училищного конкурсу професійної майстерності наснаги та успіхів. Вперед за перемогою!

Захаренко Г.С.,

викладач спецтехнології машинобудівних професій,

член робочої Всеукраїнської групи експертів – консультантів.

 

 





2016-01-13

МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ТИЖНІВ





2015-12-02

Неделя машиностроительных профессий

С 30.10.2015 по 06.11.2015 в ГУЗ «Запорожское высшее профессиональное училище «Моторостроитель» успешно прошла неделя по машиностроительным профессиям. Она была организована участниками  методической комиссии станочных и слесарных профессий. Неделя прошла плодотворна и надолго запомнится участникам и зрителям своей насыщенностью. В программе недели были проведены мероприятия:

  • Ø Торжественное открытие недели
  • Ø Конкурс профессионального мастерства
  • Ø Выставка стенных газет по профессиям машиностроительного профиля
  • Ø Открытый урок теоретического обучения на тему «Контроль наружных цилиндрических поверхностей» - преподаватель спецдисциплин Левченко М.О.
  • Ø Конкурс «Собери пазлы»
  • Ø Выставка работ учащихся, выполненных на практике
  • Ø Выставка лучших конспектов учащихся по предметам спецдисциплин
  • Ø Выставка современной технической литературы
  • Ø Торжественное закрытие недели

В программе недели ребятам были показаны видеофрагменты защиты наших выпускников на немецком и английском языках. А нынешние участники подготовили небольшой монтаж на иностранном языке. Сегодня качественное знание иностранных языков выпускниками профтехучилищ становится необходимой реальностью.

В разных мероприятиях недели было задействовано много ребят, а на торжественном открытии и закрытии, которые проходили в актовом зале в виде праздничной шоу – программы, присутствовало все училище.

Недели по профессиям призваны поднять уровень мастерства и современного подхода к профессиональному образованию. При их подготовке и проведении создаются благоприятные условия для выявления и развития творческих способностей как преподавателей, мастеров производственного обучения, так и учащихся.

Проведение недель по  той или иной профессии способствует демонстрации наработок педагогов, методов и приемов их работы, дает возможность в нетрадиционной форме обмениваться своим педагогическим опытом. А самым главным заданием недель по профессии является привлечение как можно большего количества учащихся с целью повышению интереса к избранной профессии и воспитания у них чувства ответственности, коллективизма при участии в различных конкурсах.

Захаренко А.С.,

руководитель методической комиссии

станочных и слесарных профессий

 

 

 

 

 





2015-11-10

Конкурс профессионального мастерства по слесарным профессиям

30.10.2015 в ГУЗ «Запорожское высшее профессиональное училище «Моторостроитель» в рамках проведения недели по машиностроительным профессиям состоялся конкурс профессионального мастерства по слесарным профессиям. В конкурсе приняли участие по двое ребят из каждого курса и каждой группы, где ребята осваивают слесарные ремесла: слесарь - инструментальщик, слесарь – сборщик двигателей. Всего было восемь участников.

Конкурс начался с торжественной линейки, на которой и.о. директора Базь А.С. поприветствовал участников конкурса. Он поздравил ребят с тем, что они уже лучшие, т.к. именно их коллектив каждой учебной группы делегировал на училищный конкурс профмастерства. Участие в конкурсе – это уже победа, подчеркнул Александр Станиславович.

Конкурс состоял из двух этапов: практического, где ребята в ручную изготавливали деталь «Жетон» и теоретического, где они отвечали на вопросы тестов.

Назначение каждого конкурса – соревнования: убедить учащихся в их возможностях и творческих способностях, поднять интерес к выбранной профессии. Спокойно и уверенно ребята подготовили рабочие места, учли все элементы рациональной организации рабочего места и требований по охране труда. Участники уложились в отведенное для выполнения конкурсного задания время, а некоторые закончили его немного раньше. Поэтому и получилось три призовых места, отмеченных грамотами. Благодарности за стремление к победе и активное участие в конкурсе получили остальные его участники. Грамоты и благодарности были вручены ребятам на торжественной линейке в актовом зале.

Оценивали работы девушки из группы контролеров ОТК, которые будут выпускаться в этом году – Криворучко Галина и Сорокина Алина. Проходя практику на АО «Мотор Сич», девушки со знанием дела подошли к контролю деталей. Предварительно они самостоятельно изготовили шаблоны для контроля деталей. Каждая деталь, наряду с шаблонами контролировалась штангенциркулями.

Захаренко А.С.,

руководитель методической комиссии

станочных и слесарных профессий

 

 

 





2015-11-10

Тиждень електротехнічних та електрогазозварювальних професій

В нашому навчальному закладі доброю традицією стало проведення професійних тижнів для учнів електротехнічних та електрогазозварювальних професій. В цьому році тиждень проходив з 20 квітня по 24 квітня 2015 року. У підготовці брали участь викладачі спецдисциплін та майстри виробничого навчання. Основними завданнями при проведенні професійного тижня стали:

  • Залучити всіх учнів для організації і проведення тижня.
  • Провести в групах 1, 2, 3 курсів заходи, що сприяють розвитку пізнавальної діяльності учнів.
  • Познайомити учнів на практиці зі специфікою застосування окремих знань в деяких професійних сферах.
  • Організувати самостійну та індивідуальну, колективну практичну діяльність учнів.
  • Виявити учнів, які володіють творчими здібностями, прагнуть до поглибленого вивчення спецдисциплін.

Етапи проведення тижня електротехнічних та електрогазозварювальних професій.

Підготовчий етап

  1. Затвердження плану проведення предметного тижня на засіданні МК.
  2. Визначення основних заходів, їх форм змісту.
  3. Розподіл обов'язків між викладачами і майстрами виробничого навчання (членами МК).

Основний етап

Оформлення та проведення виставки творчих робіт учнів за професією «Електрогазозварник, слюсар механоскладальних робіт».

Проведення в групах конкурсів «Кращий знавець теорії» протягом тижня , де учні показали свою кмітливість і допитливість в області досліджуваних спецдисциплін.

Проведення інформаційного workout (викладачі на своїх уроках показали презентації про пізнавальні та цікаві факти професій і наук пов'язаних з цими професіями, а так само відео фрагменти та відео фільми про зварювання та електротехніку ) .

Протягом усього тижня учні груп електрогазозварників змагалися один з одним, беручи участь у грі «Отримай бонус-приведи групу до перемоги», результатом якої стало вручення кубка «Краща група ЗВАРНИКІВ» групі, яка перемогла за підрахунком отриманих бонусів на при кінці тижня.

Головною подією тижня електротехнічних та електрогазозварювальних професій став конкурс професійної майстерності «Кращий зварювальник».

За звання «Кращий зварювальник ДНЗ ЗВПУМ-2015» боролися команди трьох груп 1, 2 і 3 курсів.

А саме:

  • гр.№19/14(Лончук Я., Івженко М., Громовий А.);
  • гр.№12/13 (Буяновський В., Кривоніс С., Момот В.);
  • гр.№10/12 (Якубовський А., Гулевський Ю., Шульга В.).

Роботу конкурсантів оцінювала авторитетна комісія у складі:

  • В. Р. Лопухов— старший майстер училища;
  • К. Ф. Лігун, С. А. Мельников, С. С. Тарасенко— майстри виробничого навчання;
  • Решетова В.В. — викладач спецдисциплін.

Перед тим, як взяти в руки електродотримачі, конкурсантам довелося витримати іспит з теорії, відповідаючи на запитання інтерактивного тесту, який розробила викладач спецдисциплін Решетова В. В. Тестування проходило в кабінеті спецтехнології зварювальних професій у присутності комісії.

Складніше був іспит в практичній частині, пов'язаний зі стикуванням пластин за допомогою вертикального і нижнього швів протягом відведеного часу. ...Численні снопи іскор на робочих місцях розліталися на всі боки, вогняна дуга з'єднувала деталі в єдине ціле за допомогою швів. Експерти комісії  тільки й встигали фіксувати ті чи інші нюанси на операціях — зачистка поверхні, прихватки, збірка вузла якості з урахуванням витраченого часу.

Завершувалася вся робота візуально-вимірювальним контролем. Досвідченими експертами комісії тут визначалися вже інші дефекти — наявність у швах пор, кратерів, підрізів, напливів, непроварів і т. д.

З усією категоричністю хочеться відзначити об'єктивний підхід експертів- контролерів до роботи кожного зварника, який залишався для них людиною інкогніто. Оцінка швів йшла, як мовиться, незважаючи на особи, строго за номерами.

Поки здійснювалася перевірка якості зварних швів конкурсанти зустрілися і поговорили з випускником групи зварювальників гр.№12/09 Кривоногом Євгеном , який пройшов службу в лавах Збройних сил України і побував в зоні АТО.

Остаточним етапом стала церемонія нагородження: оголошення переможців, вручення грамот і пам'ятних подарунків. Результати такі:

Практична частина

I місце - гр.№10/12 Гулевський Юрій

II місце - гр.№12/13 Кривонос Сергій

III місце - гр.№12/13 Василь Буяновський

Теоретична частина

I місце - гр.№10/12 Гулевський Юрій

II місце - гр.№12/13 Момот Владислав

III місце - гр.№12/13 Кривонос Сергій

Звання «Кращий зварювальник ДНЗ ЗВПУМ-2015» отримав учень третього курсу гр.№10/12- Гулевський Юрій.

Заключний етап

Всім призерам були вручені грамоти та пам'ятні подарунки.

Аналіз

У підсумку всі намічені заходи були проведені в хорошому темпі, вкладаючись у відведений час, хороша дисципліна підтримувалася за рахунок цікавого змісту конкурсів і контролю з боку викладачів і майстрів виробничого навчання. Спостерігалася злагоджена робота всіх членів методичної комісії, своєчасна координація дій, взаємодопомога і підтримка, взаємовідвідування заходів.

Основні цілі та завдання професійної тижня були досягнуті завдяки чіткому і своєчасному планування, а так само відповідальному ставленню всіх членів методичної комісії до поставлених завдань.

Методична комісія електротехнічних та електрогазозварювальних професій аналізуючи результати своєї роботи відзначила високий рівень проведення професійної тижня та активне залучення всіх учнів в проведені заходи.

Викладач спецдисциплін

Решетова В.В.

 

 

 

 





2015-05-25