Відбулося засідання методичної комісії викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання

2 лютого 2018 року в методичному кабінеті відбулось засідання методичної комісії викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання. Були присутні директор навчального закладу, старший майстер, методист, голова методичної комісії, викладачі спецдисциплін, майстри виробничого навчання.

На засіданні розглядалися такі питання:

  1. Звіт про проведену методичну роботу за міжатестаційний період майстрів виробничого навчання Похилюк Ганни Мефодієвни, Коханович Катерини Валентинівни, Копилова Анатолія Васильовича.
  2. Доповідь-презентація, викладача спедисциплін Захаренко Ганни Степанівни, на тему «Узагальнення досвіду педагогічної майстерності».

На засіданні методичної комісії всі доповідачі продемонстрували, що знайомляться з сучасними технологіями навчання, вдосконалюють традиційні форми навчання, вивчають, узагальнюють та  впроваджують педагогічний досвід щодо формування компетентного учня, розуміють необхідність підвищення своєї професійної майстерності для підготовки компетентного учня в сучасних умовах, готові до реалізації компетентісного підходу через впровадження сучасних освітніх та інформаційно-комунікаційних технологій.

Голова МК

В. В. Решетова

 

 

 

 

посилання на фото >>

 





2018-02-05

Мотивація учнів до науково-дослідницької діяльності

Мотивація має вирішальну роль під час виконання будь-якої роботи, а особливо важливо мотивувати учнів до науково-дослідницької діяльності, що дозволить всебічно розвинути дитину. Так, в ДНЗ «Запорізьке ВПУМ» 31 травня 2017 року було відкрито першу обласну науково-практичну конференцію серед закладів професійно-технічної освіти під гаслом «Україна очима молоді». Учні та їхні керівники з обласних професійно-технічних закладів презентували свої дослідницькі роботи на різні теми у вигляді доповідей. Конференцію завершила Кулакова К.А., соціальний педагог ДНЗ «Запорізьке ВПУМ», доповіддю на актуальну тематику «Мотивація учнів до науково-дослідницької діяльності».

Сучасному суспільству з його швидкими змінами потрібні освічені, зацікавлені люди, які можуть самостійно приймати рішення в ситуації вибору, здатні до співпраці, які відрізняються мобільністю, динамізмом, конструктивністю і готові до міжкультурної взаємодії.

Головний шлях виховання повноцінної мотивації - це не тільки створення сприятливого мікроклімату, але і включення учнів в реальні види діяльності, способи взаємодії з оточуючими. Основним помічником у справі залучення учнів до наукової діяльності виступає педагог, який одночасно стає керівником його дослідницької роботи. Керівник дослідницької діяльності учня має орієнтуватися на використання педагогічних технологій за допомогою яких не просто поповнювалися б знання й уміння учня з предмету, а й розвивалися такі якості, як пізнавальна активність, самостійність, уміння творчо виконувати завдання. В ході наукової роботи перед майбутніми дослідниками треба ставити такі завдання, які б допомогли їм по новому поглянути на власну ерудицію.

Маємо надію, що в нашому навчальному закладі з кожним роком кількість зацікавлених науковою діяльністю учнів буде збільшуватись, а це дасть можливість піднятись нашому закладу на більш високий науковий рівень.

Кулакова К. А.

соціальний педагог

ДНЗ «Запорізьке ВПУМ»

 





2018-02-05

Тези доповiдей учасникiв науково-практичної конференції учнів професійно-технічних навчальних закладів Запорізької області





2017-06-12

«ВИЖИВАЄ НЕ СИЛЬНІШИЙ І НЕ РОЗУМНІШИЙ, А ТОЙ, ХТО НАЙКРАЩЕ РЕАГУЄ НА ЗМІНИ»

Такими словами відомого новозеландського письменника та дослідника методів освіти розпочала свій виступ на обласному вебінарі спікер Захаренко Ганна Степанівна, викладач спецтехнології Державного навчального закладу «Запорізьке вище професійне училище « Моторобудівник».

Обласний вебінар був проведений 01.06.2017 за темою: «Методика викладання спеціальних дисциплін». У своєму виступі Ганна Степанівна зробила акцент на тому, що в сучасному українському середовищі проходять суттєві зміни, які спонукають сучасного викладача вчасно на них реагувати, щоб знаходитись у самому центрі сьогодення і зрозуміти сьогоднішню таку різну і непередбачувану молодь, яка прагне до нових сучасних перетворень.

Наша молодь, підкреслила Захаренко Г.С. у своєму виступі, є єдиним джерелом для поповнення трудових ресурсів нашої країни, тому ми повинні намагатись стати для неї зразком, факелом, який збуджує необхідні інтереси, мотиви та потрібність у навчанні, у якісному освоєнні майбутньої професії, щоб мати змогу стати конкурентоспроможним кваліфікованим робітником.

Всі матеріали, які висвітлювала спікер – це її особисті наробки, а також наслідок сумісної діяльності із колегами училища. Ганна Степанівна продемонструвала зразки виконання випускних робіт, матеріали машинобудівних виставок, фотоматеріали тощо. Спікером були надані найцікавіші відео фрагменти, які використаються при викладанні предметів спеціальних дисціплін.

Захаренко Г.С.

викладач спецдисциплін ДНЗ «Запорізьке ВПУМ»

 





2017-06-03

Технології ніколи не замінять вчителя

«Технології ніколи не замінять вчителя. Але вчитель, який ефективно застосовує технології для розвитку своїх учнів, замінить того,хто ними не володіє» - під таким гаслом 25 травня 2017 року на базі ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище « Моторобудівник» проведено семінар-практикум заступників директорів з НР, методистів професійно -технічних навчальних закладів області на тему «Сучасні технології навчання:професійне зростання та творчий пошук».

З вітальним словом до учасників обласного семінару звернувся директор училища Базь Олександр Станіславович, який розповів про традиції, надбання та інновації педагогічного колективу навчального закладу.

Цікавою, змістовною була віртуальна екскурсія по навчальному закладу презентована методистом училища Масаловою Т.С. Учасники семінару зосереджено слухали про основні напрямки інноваційної діяльності методичної роботи навчального закладу.

Викладачі навчального закладу Мілочкіна Л.В. і Решетова В.В. поділилися досвідом роботи по впровадженню сучасних технологій навчання у навчальній роботі.

Мілочкіна Лілія Володимирівна презентувала свій досвід по впровадженню хмарних технологій на уроках математики, зазначивши, що використання хмарних технологій є інтеграційною основою формування змістовного і технологічного компоненту інформаційно - навчального простору педагога. Викладач Решетова В.В. поділилася досвідом по використанню технологічних прийомів медіа дидактики для ефективності уроків спец предметів.

Методист НМЦ ПТО в Запорізькій області Нідерман Н.К. відзначила , що талант педагога, помножений на самовіддану працю, завжди приносить успіх. Наталія Костянтинівна подякувала адміністрації та педагогічному колективу закладу за допомогу і сприяння у проведенні засідання.

Масалова Т.С.

Методист ДНЗ « Запорізьке ВПУМ»

 

 

 





2017-05-26

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках та у позаурочній діяльності – один з пріоритетів роботи творчого педагога

Сьогодні, у період розвитку інформаційно-комунікаційних технологій вебінар є сучасною формою навчання, однією з форм розповсюдження творчими педагогами власного досвіду педагогічної діяльності.

Тому, мабуть, і не дивно, що педагогічні працівники нашого училища запрошуються керівництвом Науково-методичного центру професійно-технічної освіти для участі у вебінарах для педагогічних працівників системи ПТО Запорізької області.

20 квітня 2017 р. у якості спікера у вебінарі на тему: “Розвиток творчих здібностей учнів під час занять та позаурочної діяльності” виступив викладач історії нашого училища Кириченко Віктор Анатолійович.

Окресливши проблему та схарактеризувавши стан, у якому перебуває сучасне українське суспільство (у тому числі і сучасні реалії дитинства), він звернув увагу слухачів на те, що їхній вплив на учнівську молодь усуненню чи навіть коригуванню під час навчально-виховного процесу не піддається. Тому розірвати цей ланцюг негараздів може тільки ефективна діяльність навчальних закладів, у тому числі і ПТНЗ, бо це на сьогодні єдиний соціальний інститут, через який проходить усе молоде покоління.

Зупинившись на питанні виявлення та розвитку творчих здібностей учнів, доповідач наголосив, що у його вирішенні важливою є саме роль викладача, оскільки урок залишається основною формою організації навчальної діяльності.

Далі на прикладах з власного педагогічного досвіду Віктор Анатолійович довів, що найефективнішим засобом досягнення мети у розвитку творчих здібностей учнів є інноваційні технології навчання, оскільки інноваційний підхід забезпечує дітям позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер, сприяє розвитку творчої особистості.

Насамкінець Кириченко В.А. справедливо зазначив, що нові вимоги до освіти розширюють вимоги до Учителя і закликав колег ширше застосовувати у своїй діяльності інноваційні педагогічні технології з метою навчання і виховання освіченої, всебічно розвиненої, творчої особистості, здатної визначити свій життєвий шлях у майбутнє.

Віктор Анатолійович відповів на запитання колег, які у більшості стосувалися організації роботи на уроках з використанням засобів ІКТ, та подякував їх за підтримку.

Масалова Т.С.,

методист ДНЗ « Запорізьке ВПУМ»

 

 





2017-04-25

Презентація досвіду роботи

Використання інноваційних технологій у навчальному процесі є не стільки вимогою часу, скільки стилем педагогічної діяльності викладача.

У нашому навчальному закладі працюють творчі педагоги, які креативно підходять до організації навчально-виховного процесу у сучасних умовах розвитку України.

Тому й не дивно, що саме на базі нашого навчального закладу Науково-методичним центром ПТО у Запорізькій області 12 квітня 2017 р було проведено семінар-практикум викладачів суспільних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів області за темою: “Використання інноваційних технологій при викладанні суспільних дисциплін”.

У рамках семінару викладачі історії Кириченко Віктор Анатолійович та української літератури Козловська Алла Миколаївна провели бінарний урок-дослідження “Розвиток культури в Україні у 1930-ті рр. “Розстріляне відродження” із використанням ІКТ. На уроці учні визначали чинники, які найбільше впливали на розвиток української культури, зокрема літератури, у 30-і р. минулого століття, окреслили зв`язок між промисловою модернізацією України і розвитком культури та довели, що „ розстріляне відродження” – факт нищівного удару по українській культурі.

Створені дослідницькі групи вирішували проблемне питання: “Розстріляне відродження” – суто національне явище чи загальна риса тоталітарної доби?” з точки зору істориків та літературознавців.

Гості відзначили невимушену атмосферу доброзичливості, яка панувала на уроці, наявність творчого зв’язку між викладачами та учнями, здатність останніх до аналізу історичних подій та ситуацій, наявність визначеної життєвої позиції та уміння аргументовано її відстоювати.

У свою чергу спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Кириченко В.А. зазначив, що не претендуючи на академічність і остаточність у плануванні та проведенні уроку, він з колегою на прикладах власного педагогічного досвіду розкрили таємниці творчого підходу до вирішення питання інноватики у навчально-виховному процесі, залишаючи колегам місце для творчості та особистого внеску у вирішення даного питання.

У ході роботи семінару викладачі суспільних дисциплін  мали змогу ознайомитися з матеріальною базою та комплексним методичним забезпеченням кабінету історії, задавали питання та отримали від організаторів вичерпні відповіді.

Участь нашого училища у подібних науково-практичних та методичних заходах свідчить про визнання майстерності наших педагогічних працівників, про високий клас їхньої професійної підготовки , про творчий підхід у навчанні та вихованні молодого покоління.

Масалова Т.С.

Методист ДНЗ « Запорізьке ВПУМ»

 

 

 





2017-04-14

«Гарний педагог може навчити інших навіть того, чого сам не вміє»

31 березня 2017 року в ДНЗ «Запорізьке ВПУМ» відбулося засідання педагогічної ради навчального закладу під гаслом «Гарний педагог може навчити інших навіть того, чого сам не вміє» (Т. Котарбінський, польський філософ).

В ході засідання виступили з творчими звітами педагоги, які атестуються у 2017 році. Презентували свої творчі досягнення і молоді педагоги  Васечко Ю.А., Озмітель О.О. та малодосвідчений майстер виробничого навчання Коханович К.В. Протягом навчального року молоді педагоги проводили відкриті уроки та позакласні заходи. Разом з своїми наставниками вони формували модель високо компетентного педагога через участь у роботі методичних комісій, відвідуючи лекції та семінари. Педагогічний колектив училища високо оцінив роботу молодих колег та побажав творчої наснаги.

 

 





2017-04-05

«Сучасні заклади освіти – 2017»

16 березня 2017 року наш навчальний заклад разом з  Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Запорізькій області взяв участь у VIII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2017», яка проходила у Київському Палаці дітей та юнацтва, презентувавши методичні розробки вчителів – методистів училища Захаренко Г.С. та Кириченка В.А.  За активну участь у створенні сучасної якісної системи національної освіти наш навчальний заклад був відзначений ДИПЛОМОМ.

Вітання всьому педагогічному колективу ДНЗ « Запорізьке ВПУМ»!





2017-04-04

Роль методичних комісій на становлення педпрацівника

Кожен день, в який ви не поповнили своєї

освіти хоча б маленьким, але новим

для вас шматком знання, вважайте безплідно

і не зворотно для себе загиблим.

К. С. Станіславський

Методичні комісії професійної підготовки є центром педагогічної творчості, місцем для організації найсміливіших експериментів. За таким напрямом працює методична комісія верстатних та слюсарних професій ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник».

На кожне засідання учасники методичної комісії готують цікаві доповіді, реферати та знайомлять своїх колег із своїми особистими педагогічним досягненнями.

Засідання методичної комісії верстатних та слюсарних професій відрізняються формою проведення. Вони проводяться у формі тестування, ділових ігор, відвідування уроків колег, проведення професійних конкурсів, тижнів за професією.

Березневе засідання комісії було проведено у методичному кабінеті училища з метою розгляду, аналізу та поповнення методичних розробок. Керівник МК ознайомила присутніх з новими методичними продуктами – рекламним буклетом – розкладачкою, з новинками відеоматеріалів, розроблених учасниками комісії.

Захаренко Г.С.

керівник методичної комісії верстатних та слюсарних професій

 





2017-03-24