Знай наших!

05 грудня 2017 року, саме у день місцевого самоврядування, у Державному навчальному закладі «Запорізький професійний ліцей автотранспорту» відбувся ХІ Форум лідерів учнівського самоврядування професійно-технічних навчальних закладів області.

Організаторами форуму виступили Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації, Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Запорізькій області, учнівське самоврядування професійно-технічних навчальних закладів області.

Наш навчальний заклад представляла голова учнівського самоврядування, староста нашої навчальної групи Попович Олександра.

У ході роботи було обрано новий склад учнівського самоврядування ПТНЗ області, до якого увійшла і Олександра. Її ж було обрано президентом учнівського самоврядування ПТНЗ області.

Посвідчення президента учнівського самоврядування професійно-технічних навчальних закладів Запорізької області вручила Олександрі Прийменко Галина Володимирівна – головний спеціаліст Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації.

Попередній президент учнівського самоврядування Шевченко Вікторія передала символ влади президента.

Щиро вітаємо Сашу з новою громадською посадою, бажаємо успіхів у роботі, творчої наснаги та успіхів у навчанні!

Добрянська Олександра,

учениця навчальної групи 4/15 





2018-02-05

ЗВІТ ГОЛОВИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ «МОТОРОБУДІВНИК»

Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за травень 2017 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за квітень 2017 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за березень 2017 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за лютий 2017 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за січень 2017 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за грудень 2016 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за листопад 2016 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за жовтень 2016 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за вересень 2016 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за вересень 2015 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за травень 2015 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за квiтень 2015 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за березень 2015 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за лютий 2015 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за січень 2015 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за грудень 2014 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за листопад 2014 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за жовтень 2014 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за вересень 2014 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за червень 2014 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за травень 2014 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за квітень 2014 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за березень 2014 року
Звіт голови учнівського самоуправління ДНЗ "Запорізьке вище професійне училище "Моторобудівник" за лютий 2014 року





2017-06-20

ЗВІТ ГОЛОВИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ «МОТОРОБУДІВНИК» ЗА СІЧЕНЬ 2014 РОКУ

23.01.2014 культурно-масова комісія приймала активну участь у заході, присвяченому Дню Соборності та Свободи України. З метою виховання нацiональної свiдомостi учнiв i людської гiдностi, вiдродження паросткiв духовностi, формування рис громадянина Української держави; поглиблення знань про iсторичний факт злуки українського народу, його значення; пробудження iнтересу до поглибленого вивчення iсторiї та культурних надбань українського народу; виховання глибокої поваги та любовi до Батькiвщини. 

  

Протягом місяця комісія дисципліни та порядку проводить щоденний контроль за відвідуванням учнями занять в училищі.

До 24.01.2014 - культурно-масова комісія організувала випуск стіннівок до Тетяниного Дня – Дня Студенту.

24.01.2014 - у нашому училищі проходив святковий захід, присвячений Тетяниному Дню - Дню Студенту. Вітання Тетян та усіх учнів із святом та концерт на їх честь.

   

  

Протягом місяця санітарна комісія здійснює контроль за санітарно-гігієнічним станом кімнат у гуртожитку.

24.01.2014 - відбулося нагородження переможців обласних змагань з шашок серед учнівської молоді ПТНЗ, які зайняли 1 місце. 

 

 

 

Голова учнівського самоврядування    Грищенко Д.В.





2014-03-20

ЗВІТ ГОЛОВИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ «МОТОРОБУДІВНИК» за грудень 2013 року

28.11.2013 культурно-масова комісія приймала активну участь у заході, присвяченому Дню боротьби із ВІЛ/СНІД

Протягом місяця комісія дисципліни та порядку проводить щоденний контроль за відвідуванням учнями занять в училищі.

До 01.12.2013 - культурно-масова комісія організувала випуск стіннівок до Дня боротьби із ВІЛ/СНІД.

З 06.12.2013 по 12.12.2013 у нашому училищі проходив тиждень машинобудівних професій. Відкриття проходило у вигляді інтелектуальної гри «Що?Де?Коли?» Також 06.12.2013 було проведено конкурс на кращий спецодяг майбутнього. 

   

Протягом місяця санітарна комісія здійснює контроль за санітарно-гігієнічним станом кімнат у гуртожитку.

12.12.2013 за участю активу учнівського самоврядування з метою військово-патріотичного виховання молоді, було проведено виховний захід, присвячений 22-річниці Збройних сил України «Нумо, хлопці!»

  

16.12.2013 за участю культурно-масової комісії пройшов захід, приурочений до Дня людей похилого віку, «Шануймо старість!».

19.12.2013 до нашого учбового закладу завітав «Святий Миколай», який привітав учнів зі святом та подарував солодкі подарунки. 

20.12.2013 - за участю активу учнівського самоврядування відбулася новорічна феєрія, святковий концерт та привітання із наступаючим Новим Роком. 

  

 

          Голова учнівського самоврядування              Грищенко Д.В.

 





2014-01-09

ЗВІТ ГОЛОВИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ «МОТОРОБУДІВНИК» за листопад 2013 року

Протягом місяця комісія дисципліни та порядку проводить щоденний контроль за відвідуванням учнями занять в училищі.

04.11.2013 санітарна комісія провела Рейд-перевірку стану учбових кабінетів та майстерень училища. Здійснюється  постійний контроль за станом та порядком кабінетів і майстерень, організацією прибирання.

До 15.11.2013 -культурно-масова комісія організувала випуск стіннівок з вітаннями до Дня студента.

15.11.2013 за традицією нашого училища відбулося святкування та концерт, присвячений Дню студента. 

  

  

Також 15.11.2013 було урочисте вручення нагород переможцям обласних змагань учнівської молоді ПТНЗ, які зайняли I місце з міні-футболу. 

 

Протягом місяця санітарна комісія здійснює контроль за санітарно-гігієнічним станом кімнат у гуртожитку.

22.11.2013 за участю активу учнівського самоврядування відбувся виховний захід, присвячений Дню пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років. Геноцид українського народу.

  

 

25.11.2013 культурно-масова комісія організувала випуск стіннівок, присвячені Міжнародному Дню ООН з викоренення насильства.

25.11.13- 29.11.13 навчальна комісія допомагала в підготовці та організації тижня, присвяченого професії електрогазозварника.

  

 

 

          Голова учнівського самоврядування              Грищенко Д.В.





2014-01-09

ЗВІТ ГОЛОВИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ «МОТОРОБУДІВНИК» за вересень – жовтень 2013 року

Вересень

1.09.2013 відбулася лінійка, присвячена Дню Знань. Це традиційне для  нашого училища свято до Дня Знань, урочисте відкриття нового навчального року.  

22.09.2013 за участю культурно-масової комісії учнівського самоврядування відбувся «Вечір знайомств у гуртожитку». Це свято дружби та взаємоповаги. Знайомство із першокурсниками та розвиток взаєморозуміння між учнями. 

Жовтень

до 04.10.2013 культурно - масова комісія випустила стіннівки до Дня учителя із вітаннями.

04.10.2013 за традицією нашого училища відбулося свято до Дня учителя та концерт на їх честь.

11.10.2013 актив учнівського самоврядування приймав участь у організації та проведенні виховного заходу до «70-річчя визволення Запоріжжя від німецько-фашистських загарбників». Культурно - масова комісія  випустила стіннівки.

18.10.2013 санітарна комісія здійснила рейд-перевірку дотримання учнями «Правил для учнів», учнями училища.

 

           Голова учнівського самоврядування                      Грищенко Д.В.

     





2014-01-09

Учнівське самоврядування

Учнівське самоврядування – добровільна організація учнів навчального закладу, яка забезпечує право і надає можливість в межах Статуту здійснювати регулювання і управління справами, які належать до їхньої компетенції та в інтересах учнів навчального закладу.

Учнівське самоврядування здійснює свою діяльність у співробітництві з адміністрацією та колективом вчителів, майстрів в/н, а також з батьківським комітетом.

Учнівське самоврядування в Державному навчальному закладі  “Запорізьке вище професійне училище “Моторобудівник” – це засіб організації життя учнівського колективу, яке дозволяє учням відчути себе господарями в училищі, групі, розвиває навички організаторської роботи в управлінні справами колективу.

Головне завдання учнівського самоврядування – це розвиток соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання їм можливості проявити себе, формування управлінських навичок.

Назва органу учнівського самоврядування – Учнівський парламент Державного навчального закладу “Запорізьке вище професійне училище “Моторобудівник”.

Учнівський парламент сформований по типу державного устрою (комісійний варіант). Постійно діючими виконавчими органами учнівського самоврядування училища є Комісії. Комісії дисципліни і порядку, санітарна комісія, навчальна комісія, культурно-масова та спортивно-туристична комісії. Робота комісій здійснюється в формі засідань, які проводяться по мірі необхідності, але не менше одного разу на місяць.

Структура учнівського самоврядування училища:

Учнівський парламент, під керівництвом якого, в системі самоврядування діють комісії з представників груп.

  1. Комісія дисципліни і порядку здійснює протягом року контроль за відвідуваннями учнями уроків, дотриманням Статутних вимог в училищі та поза її межами, профілактичну роз’яснювальну роботу, чергування на заходах. Представники комісії постійно присутні на засіданнях штабу профілактики училища, де проводяться бесіди з учнями, які без поважних причин пропускають заняття чи порушують поведінку. Так у гуртожитку постійно проходять перевірки санітарного стану кімнат та дисципліни.
  2. Навчальна комісія – працює над покращенням навчання учнів училища, сприяє розвиткові інтересів учнів до вивчення усіх навчальних предметів, передбачених програмою, а також додаткових відомостей з різних навчальних предметів, виховування в учнів почуття відповідальності за своє навчання. представники навчальної комісії виконують такі завдання:
    • співпрацюють з адміністрацією училища, вчителями-предметниками та класними керівниками;
    • слідкують за успішністю учнів училища, приділяють першочергову увагу учням, які отримують низькі бали;
    • встановлюють контроль за станом навчання учнів з низькою успішністю;
    • проводять індивідуальну роботу з учнями, які отримують низькі бали. Всебічно вивчають поза групові інтереси учнів, їх зайнятість поза училищною роботою з метою надання їм ефективної допомоги у покращені навчання;
    • проводять роботу по збільшенню в училищі кількості учнів з високим рівнем знать;
    • співпрацюють з учителями – предметниками у підготовці та проведенні предметних тижнів;
    • з метою гласності у питаннях навчання як головного обов’язку учнів училища представники комісії виступають на лінійках з інформацією про кращих учнів.
  3. Санітарна комісія стежить за організацією генерального прибирання в приміщенні і на закріпленій території, стежить за порядком  в кабінетах, коридорах, контролює стан збереження підручників, училищного майна, озеленення кабінетів, проводить перевірки:
    • зовнішнього вигляду учнів;
    • стану підручників;
    • стану училищних меблів;
    • чергування в кабінетах.

    Представники санітарної комісії звітують на лінійках «Як ми чергуємо», на яких усно повідомляють про організацію і проведення чергування в кабінетах, приміщеннях, організовують регулярні зустрічі за «круглим столом».

  4. Культурно-масова комісія залучає учнів до різних заходів, у тому числі, запропонованих самими учнями, здійснює випуск газети «МОТОРчик». У перші дні навчання вивчає бажання учнів щодо проведення масових заходів та залучення їх до гуртків художньої самодіяльності, спортивних секцій, лекторіїв, клубів за інтересами. На засіданні учнівської конференції було прийнято рішення, що культурно-масова комісія бере на себе відповідальність за фото та відео зйомку усіх культурно-масових загально училищних заходів, які проходитимуть у навчальному закладі.
  5. Спортивна комісія допомагає в проведені спортивних заходів,  ініціює проведення спортивних заходів самими учнями, сприяє залученню учнів до занять спортом, організовує виїзди фан-клубу гандбольної команди «Мотор».

Обов’язки кожного члена включають в себе основні положення статуту училища.

Організація загально училищних заходів сприяє формуванню загальноучилищного колективу та прикрашає його життя.





2013-10-22

Статут училищного самоврядування Державного навчального закладу «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник»

Статут училищного самоврядування

Розділ 1. Загальні засади

  1. Найвищим органом влади учнівського самоврядування є загальні училищні збори
  2. Вони проводяться не рідше одного разу протягом навчального року.

 

Розділ 1.1. Повноваження загальних зборів

  1. Затверджує  звіти  голови  і  голів  комісій училищного парламенту.
  2. Затверджує кількісний і персональний склад училищного парламенту.
  3. Можуть приймати рішення, які стосуються діяльності училищного парламенту. Вони є обов'язковими для виконання.
  4. Приймають  рішення,  які  спрямованні  на покращення навчально-виховного процесу в навчальному закладі і носять рекомендаційний характер. Рішення вважаються прийнятим таким чином згідно статті 4 даного розділу, якщо за нього проголосувало не менше 2/3 членів загальних зборів. Згідно з статті 5 рішення приймаються простою більшістю голосів.
  5. На період між: загальними  зборами керівництво училищем здійснюється училищним парламентом.

 

Розділ 2. Училищний парламент

  1. Училищний парламент - найвищий виконавчий орган учнівського самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської ініціативи, дисципліни та особливостей у відповідності до задоволення своїх потреб та інтересів.
  2. Училищний парламент обирається на загальних зборах і підзвітний їм на один навчальний рік.

 

Розділ 2.1.Структура парламенту

  1. Училищний парламент включає в собі 17 членів: по одному з усіх груп.
  2. З членів обирається голова і заступник голови комісії на організаційному засіданні прямим відкритим чи таємним голосуванням. Кандидат вважається обраний на посаду, якщо за нього проголосували простою більшістю голосів.
  3. Парламент (згідно з типовим положенням про орган учнівського самоврядування) включає в себе такі комісії:
    • дисципліни і порядку;
    • санітарна;
    • навчальна;
    • культурно-масова;
    • спортивно-туристична.

Голова і заступник учнівського парламенту не є членами комісії. Кожна комісія має по три члени: голова, заступник і один член.

 

Розділ 2. 2. Повноваження членів

  1. Голова   здійснює   загальний   контроль   за виконавською дисципліною, координує роботу комісій, проводить лінійки і засідання училищного парламенту.
  2. Заступник голови здійснює роботу по активізації   діяльності   комісій,   контролює виконання рішень і засідань училищної роботи, є керівником училищного агентства, планує його роботу, здійснює оформлення матеріалів. У разі відсутності голови виконує його обов'язки.
  3. Голова комісій звітує не рідше одного разу в місяць на лінійці. Систематично проводить роботу і подає заступникові інформацію про її виконання.
  4. Комісія дисципліни і порядку здійснює контроль за відвідуваннями учнями уроків, дотриманням Статутних вимог в училищі та поза її межами профілактичну роз'яснювальну роботу, чергування на заходах.
  5. Навчальна комісія- працює над покращенням навчання учнів училища, сприяє розвиткові інтересів учнів до вивчення усіх навчальних предметів, передбачених програмою, а також додаткових відомостей з різних навчальних предметів, виховуванням в учнів почуття відповідальності за своє навчання. Представники навчальної комісії виконують такі завдання:
    • Співпрацюють з адміністрацією училища, учителями -предметниками та класними керівниками.
    • Проводять рейди-перевірки виконання учнями письмових домашніх завдань, результати рейдів повідомляють на загальноучилищних лінійках.
    • Слідкують за успішністю учнів училища, приділяють першочергову увагу учням, які отримують низькі бали.
    • Встановлюють контроль за станом навчання учнів з низькою успішністю.
    • Проводять індивідуальну роботу з учнями, які отримують низькі бали. Вивчають їх режим дня і допомагають спланувати їм свій робочий день з метою створення найбільш сприятливих умов для навчання. Всебічно вивчають позагрупові інтереси  учнів, їх зайнятість позаучилищною роботою з метою надання їм ефективної допомоги у покращенні навчання.
    • Проводять роботу по збільшенню в училищі кількості учнів з високим рівнем знань.
    • Співпрацюють з учителями - предметниками у підготовці та проведенні предметних тижнів.
    • З метою гласності у питаннях навчання як головного обов'язку учнів училища представники комісії виступають на лінійках з інформацією про кращих учнів.
  6. Санітарна комісія стежить за організацією генеральних прибирання в приміщенні і на закріпленій території;стежить за порядком в кабінетах, кімнатах, коридорах; контролює стан збереження підручників, училищного майна, озеленення кабінетів; проводить рейди-перевірки:
    • зовнішнього вигляду учнів;
    • стану підручників;
    • стану училищних меблів;
    • чергування в кабінетах;

    Представники санітарної комісії звітують на лінійках „Як ми чергуємо ”, на яких усно повідомляють про організацію і проведення чергування в кабінетах, приміщеннях; організовують регулярні зустрічі за „круглим столом ” на тему „Наш досвід роботи ”.

  7. Культурно-масова залучає учнів до різних заходів, у тому числі запропонованих самими учнями, здійснює  випуск газети.
  8. Спортивна комісія допомагає в проведенні спортивних заходів, ініціює проведення спортивних заходів самими учнями.
  9. Обов'язки кожного члена включають в себе основні положення статуту училища.

 

Розділ 3. Форми роботи

  1. Засідання училищного парламенту проводиться згідно плану раз на місяць. (Четвертий тиждень місяця). Протоколи ведуться як  підсумок  місячної  роботи  училищного парламенту.
  2. При виникненні проблем, які потребують негайного вирішення училищний парламент (або комісія) засідає частіше. Рішення училищного парламенту (або комісії) заслуховуються на лінійці.
  3. Загальна училищна лінійка проходить один раз в тиждень. Її завданням є звіт голів комісій, повідомлення про діяльність училища на наступний   тиждень,   застосування   методів заохочення та покарання щодо конкретних вчинків, проведення підсумків щодо справ, які відбувалися в училищі.

 

Розділ 4. Облік роботи

  1. Училищний парламент  проводять роботу з учнями, використовуючи різні форми: колективні, індивідуальні.
  2. Облік роботи комісій висвітлюється  у інформаційному віснику і училищній газеті.
  3. Газети можуть випускатися і у групах, з приводу-інформації училищного парламенту, що стосується його роботи.
  4. Методи заохочення і покарання визначені правилами для учнів училища.
  5. До покарань вводяться училищним парламентом такі форми:
    • зауваження членів училищного парламенту,
    • розгляд питання комісією,
    • розгляд училищним парламентом і висвітлення у училищній пресі,
    • попередження на лінійці,
    • повідомлення батьків у усній чи письмовій формі.
  6. Заохочення мають такі форми:
    • подяка на лінійці,
    • подяка в письмовій формі,
    • нагородження грамотою училищного парламенту,
    •  грошовою премією,
    •  висвітлення у училищній пресі.
  7. Училищний парламент має право визначати найактивніші групи у різних видах діяльності училища за навчальний рік методом рейтингу, після кожного півріччя у різних номінаціях. Нагородження проводить голова на святі останнього дзвоника.

 

Розділ 5. Взаємодія парламенту з іншими об'єднаннями і педагогічним колективом

  1. Директор училища призначає керівника училищного парламенту і консультантів комісій , які мають право дорадчого голосу і допомагають у вирішенні проблем, спрямовують роботу парламенту.
  2. Консультанти є радниками, їх побажання можуть бути прийняті до уваги парламенту і розглянуті на його засіданні. Але вони носять обов'язковий характер, коли рішення парламенту ображають честь і гідність учня училища.
  3. Члени училищного парламенту доводять інформацію в групах. Відповідальність за рішення лягає на конкретного виконавця.
  4. Училищний парламент сприяє поширенню інформації про діяльність молодіжних організацій і рухів. Тісно співпрацює з товариствами і клубами за інтересами, що діють в училищі. Активізують їх роботу, сприяють поширенню інформації про них.

 

Розділ 6.Вибори

  1. Члени училищного парламенту обираються на зборах шляхом відкритого (таємного) голосування простою більшістю голосів на альтернативній основі.
  2. Голову, заступника, голів комісії-на організаційному засіданні парламенту простою більшістю голосів на альтернативній основі.
  3. Голова може мати план діяльності у випадку його діяльності у випадку його обрання.

 

Розділ 6.1.Перевибори і позбавлення членства у училищному парламенті

Перевибори і позбавлення членства здійснюється у випадках:

  1. Несистематичного виконання членами парламенту своїх обов'язків і не реагування на зауваження інших членів, щодо покращення своєї роботи.
  2. Порушення членом парламенту правил училища.
  3. Переїзду члена училищного парламенту до іншого міста чи переходу до іншого училища.
  4. Вибори нового члена парламенту відбуваються в термін  не пізніше одного місяця з часу виключення.

 

Розділ 7. Групові збори

  1. Групові збори -  найвищий виконавчий орган, який збирається в міру потреби, але не рідше одного разу в місяць.
  2. На них розглядаються питання, що стосуються життя групи: планування роботи, заохочення і покарання окремих учнів, обговорення діяльності групи (звіти старост), шляхи покращення роботи та інше.
  3. На групові збори можуть запрошуватися батьки, вчителі - предметники, інші члени парламенту (голова, заступник).
  4. Групові збори можуть вносити пропозиції, які повинні розглядатися на засіданнях парламенту, з повідомленням про своє рішення на лінійці.
  5. Головою зборів є староста.
  6. Матеріали зборів фіксує секретар, який обирається на навчальний рік.

 

Розділ 8. Шляхи активізації роботи

  1. Основними шляхами активізації роботи парламенту є:
    • створення "Школи молодого лідера".
    • проведення психологічною службою анкетувань, які   сприяють   виявленню   тенденцій   розвитку самоврядування.
    • включення в перелік питань засідань парламенту положень, які дають змогу активізувати його діяльність.
    • нестандартні підходи та форми роботи.
  2. Положення статуту можуть бути змінені з ініціативи зборів групи, училищних та на загальних училищних зборах, якщо за них проголосує не менше 2/3 усіх учасників.

 

 

Положення про проведення  конкурсу на звання "зразкова група", "громадсько-активна група", "найкраща чергова група"

  • Виходячи із статті Статуту училищного самоврядування, з метою активізації роботи групових колективів у діяльності училища;
  • підвищення авторитету і престижу училищного парламенту;
  • вироблення активної громадської позиції щодо діяльності груп;
  • самокритичної оцінки до неї,  училищний парламент прийняв рішення про щорічний конкурс на визначення переможців у трьох напрямах:

"Зразкова група",

"Громадсько - активна група",

"Найкраща чергова група"

по десятибальній системі.

  1. У конкурсі за звання "зразкова група" і "громадсько-активна група" , "найкраща чергова група" приймають участь всі групи.
  2. Конкурс проводиться як підсумок діяльності груп за трьома напрямами.
  3. На засіданні парламенту його члени виставляють кожній групі бали у трьох номінаціях: "Дисципліна і порядок", "Громадська активність", "Чергова група".
  4. Переможця у кожній з трьох номінацій визначають за кожний семестр окремо за середнім балом.
  5. Переможцем за рік у кожній номінації визначаються сумою місць перший і другий семестр.
  6. При однаковій сумі вище місце має група, у якій сума середніх балів за 2 семестри вища.
  7. У загальному заліку переможцем стає та група, у якої найменша сума підсумкових місць у трьох номінаціях.
  8. Для підбиття результатів парламент обирає лічильну комісію, в яку входять голова парламенту і заступник, а також по одному члену від комісій (може бути і голова комісії). Загальна кількість 7 чоловік.

 

Критерії визначення переможця у номінації "Зразкова група":

  • найменша кількість порушень статутних вимог;
  • група вирішує проблеми без участі класного керівника та майстра;
  • найвища культура мови і поведінки в училищі та за його межами.

Училищний парламент заслуховує інформацію чергових груп і комісій дисципліни і порядку, яку вони готували на протязі семестру.

 

Критерії визначення переможця у номінації "Громадська активність":

  • участь учнів у загальних, міських, районних, обласних заходах, їх свідома активність;
  • участь у гуртках, студіях, секціях різного спрямування;
  • організація і проведення самими учнями нестандартних форм виховної роботи;
  • участь і активність у акціях різного спрямування (експедиції, конкурси, походи, набір макулатури і металолому);
  • участь учнів у спортивних змаганнях.

Інформацію про дані види діяльності подають на засідання парламенту старости, культурно-масова, спортивна комісії, старости гуртків.

 

Критерії оцінювання у номінації "Найкраща чергова група":

  • об'єктивність чергування ( фіксування порушень);
  • якість чергування (культура чергових, вміння вирішувати проблеми, які виникають, вплив на інших, догляд за квітами.);
  • подача звіту на лінійці голові училищного парламенту і голові інформаційного агентства, його повнота, випуск інформаційного вісника, своєчасність виставлення оцінок.
  1. Інформацію готують старости, комісія дисципліни і порядку, санітарна комісія. Заслуховується голова училищного агентства, заступник голови парламенту з інформацією про діяльність груп.
  2. Інформацію про результати висвітлює училищна преса не пізніше тижня після проведення рейтингу.
  3. Контроль за цим здійснює голова ГП.
  4. У відповідності до статті статуту училищного самоврядування на святі останнього дзвоника переможцям вручають грамоти, у загальному підсумку переможцю вручається перехідний кубок, в окремих випадках з погодження дирекції - грошова премія.
  5. У дане погодження можна вносити зміни і доповнення, якщо за них на засіданні училищного парламенту проголосують не менше 2/3 всіх його членів.

  

Анкети для визначення ефективності діяльності органу учнівського самоврядування

 

На що може впливати учком?

1) на поведінку учня;

2) на успішність учня;

3) на виконання учнями своїх обов'язків, пов'язаних з діяльністю училища;

4) на організацію виховних заходів;

5) на організацію дозвілля;

6) на розв'язання проблем між учнями;

7) на розв'язання проблем між учнями і вчителями;

8) на життя групи;

9) на виконання групою своїх обов'язків, пов'язаних з діяльністю училища;

Які ефективні на вашу думку, методи впливу на учнів?

1) постановка на контроль учкомом;

2) критика зі сторони групи;

3) письмове висвітлення недоліків у пресі;

4) стягнення, оголошені учкомом;

5) індивідуальні розмови;

6) анкети, рейтинги, змагання;

7) вчительські методи;

8) інше (вказати).

Від чого залежить вплив учкому?

1) від заставлянь вчителя;

2) від відповідальності учкому за свої рішення;

3) від авторитету члена учкому в групі;

4) інше (вказати).

Чи відчуваєте тягар відповідальності як члена учкому?





2013-10-22

Конституція учнівського самоврядування Державного навчального закладу «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник»

Конституція

учнівського самоврядування Державного навчального закладу «Запорізьке вище професійне училище «Моторобудівник»

 

Розділ 1. Права

 

Стаття 1. Всі мають право на любов і піклування.

Стаття 2. Всі мають Право на освіту.

Стаття З. Всі мають право на відпочинок.

Стаття 4. Жоден не повинен бути примусово залучений до праці.

Стаття 5. Жоден не повинен бути скривджений і зневажений.

Стаття 6. Жоден не повинен бути жертвою насильства.

Стаття 7. Всі мають право вільно висловлювати свої погляди.

Стаття 8. Всі мають право на свободу совісті, думки, релігії.

Стаття 9. Всі мають  право на вільне спілкування.

Стаття 10. Всі мають право на інформацію.

Стаття 11. Особлива турбота дітям без сімей.

Стаття 12.Особлива турбота дітям, що перебувають у конфлікті із Законом.

Стаття 13. Кожен має право брати участь у керівництві колективом, обирати і бути обраним.

Стаття 14. Кожен має право володіти своїм майном.

Стаття 15. Кожен має право на розгляд порушення прав і не має права чинити самосуд.

 

Розділ ІІ. Обов'язки

 

Стаття 16. Кожен своїм кроком, своїм поглядом повинен сприяти злагоді й порозумінню.

Стаття 17. Кожен повинен неухильно дотримуватися основних принципів поведінки громадян України і загальноприйнятих християнських заповідей.

Стаття 18. Кожен повинен сприяти відродженню духовних цінностей народу.

Стаття 19. Кожен зобов'язаний постійно набувати ґрунтовних знань інавичок.

Стаття 20. Кожен зобов'язаний займатися самоосвітою і самовихованням.

Стаття 21. Кожен повинен у себе і в своїх близьких постійно виховувати такі риси, як патріотизм, чесність, мужність милосердя, терпимість до недоліків товаришів та почуття родинності.

Стаття 22. Кожен зобов'язаний чесно і добросовісно трудитися на благо зміцнення своєї країни - училища.

Стаття 23. Кожен повинен засуджувати байдужість, зраду, жорсткість.

Стаття 24. Кожен повинен завжди дбайливо ставитися до державного і приватного майна, охороняти екологічне середовище.

Стаття 25. Шануй своє здоров'я і життя, позбудься шкідливих звичок, які руйнують тебе і рідних.

Стаття 26. Всюди поводься гідно - не принижуй себе та інших.

Стаття 27. Всі громадяни країни у правах і обов'язках перед законом рівні.





2013-10-22