Поповнення бібліотечного фонду

Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошуки та перспективи: зб. наук. пр. / [редкол.: В.О. Радкевич (голова) та ін.]. — К.: Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, 2014. - Вип. 4.-К.: «НВП Поліграфсервіс» - 208 с.

У збірнику наукових праць подано результати досліджень проблем модернізації професійної освіти і навчання.

Особлива увага звертається на оновлення підходів до розвитку професійної освіти, розроблення професійних і освітніх стандартів, упровадження інформаційно-комунікаційних технологій, удосконалення управління в умовах децентралізації, формування професійної компетентності, розвиток соціального партнерства.

Пропонується науковцям, науково-педагогічним і педагогічним працівникам вищих та професійно-технічних навчальних закладів докторантам, аспірантам.





2015-02-17

Поповнення бібліотечного фонду

Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ: теорія і практика. Монографія / В.В. Ягупов, Н.О. Величко, І.В. Гириловська, А.Г. Гуралюк, Д.О. Закатнов, Л.А. Майборода, В.В. Паржницький, за. наук. ред. В.В. Ягупова: ТОВ «НВП Поліграфсервіс», 2014. - 176 с.

Колективна монографія присвячена дослідженню методологічних, теоретичних і практичних аспектів розвитку інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів. Розв'язується проблема інформаційно-аналітичної компетентності педагогів у педагогічній теорії та практиці; обґрунтовуються теоретичні засади розвитку інформаційно-аналітичної компетентності, визначається її зміст у контексті профорієнтології; пропонується методика розвитку інформаційно-аналітичної компетентності різних категорій педагогічні працівників ПТНЗ.

Монографія адресується фахівцям, які займаються науковою і професійно-педагогічною діяльністю в системі професійно-технічної освіти, науковцям, аспірантам, педагогічним працівникам, студентам вищих навчальних закладів.





2015-02-17

Поповнення бібліотечного фонду

Підготовка учнів ПТНЗ до планування й реалізації професійної кар'єри: теорія і практика : монографія / [Алєксєєва С. В., Закатнов Д. О., Орлов В.Ф. та ін.]; за наук. ред. Д. О. Закатнова. - К.: ТОВ «НВП Поліграфсервіс», 2014. - 196 с.

У монографії здійснено теоретичний аналіз проблеми підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів до планування й реалізації професійної кар'єри. Проаналізовано теоретичні основи підготовки учнівської молоді до вибору професійної кар'єри, розкрито концептуальні засади формування в учнів ПТНЗ уявлень про професійний успіх, висвітлено особливості формування готовності учнів ПТНЗ до вибору та реалізації професійної кар'єри, окреслено напрями розвитку і саморозвитку майбутніх кваліфікованих робітників у трансформаційних соціоекономічних умовах.

Охарактеризовано засоби розвитку соціально-професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників, проаналізовано вплив культури здоров'я на перспективи професійної кар'єри майбутніх фахівців, визначено особливості формування в учнівської молоді здорового способу життя як фактору вибору й реалізації професійної кар'єри.

Для педагогічних працівників середніх загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, працівників науково-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти МОН України й підрозділів Державної служби зайнятості України, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та докторантів.





2015-02-17

Поповнення бібліотечного фонду

Взаємозамінність, стандартизація і технічні вимірювання : підручник / М. С. Когут. – Львів : Світ, 2014. – 400 с.

У підручнику викладені основні положення щодо нормування точності різних видів спряжень, допусків, посадок та технічних вимірювань. Подано перелік необхідних лабораторно-практичних робіт, а також опис універсальних вимірювальних інструментів та контрольно-вимірювальних приладів і засобів, що орієнтовані на використання наявних метрологічних баз навчальних закладів професійно-технічної освіти.





2015-02-06

Поповнення бібліотечного фонду

Технологія електромонтажних робіт : підручник / В. В. Чорна, С. В. Чорний. – Х. : Компанія СМІТ, 2014. – 288 с.

У підручнику вміщено програмний матеріал по технології електромонтажних робіт з освітлення та освітлювальних мереж. Розглянуті питання монтажу комплектних трансформаторних підстанцій та комплектних розподільних пристроїв, індустріалізації та механізації електромонтажних робіт. Висвітлено питання техніки безпеки при роботі з електроустановками, електричним і пневматичним інструментом, такелажними застосуваннями.





2015-02-06

Поповнення бібліотечного фонду

Обладнання та технології зварювальних робіт : навч. посіб. / І. В. Гуменюк. – К. : Грамота, 2014. – 120 с.

У посібнику описано технології ручного дугового, механізованого та газового зварювання. Наведено відомості про обладнання, інструменти, режими й прийоми виконання електрогазозварювальних робіт. Розглянуто технологічні процеси зварювання різних металів і сплавів у різних просторових положеннях. Викладено особливості техніки дугового й газового зварювання та різання.





2015-02-06

Виставка до дня народження Олександра Довженка

120 років тому 10 вересня народився видатний український та радянський письменник, кінорежисер, кінодраматург, художник, класик світового кінематографу Олександр Петрович Довженко.

З 10 по 16 вересня у бібліотеці діятиме виставка художніх творів класика як українською, так і російською мовами. 





2014-09-12

Річниця від Дня народження Івана Котляревського

9 вересня 2014 р. виповнюється 245 років від дня народження засновника нової української мови Івана Петровича Котляревського. До цієї знаменної події у бібліотеці діє виставка матеріалів про життя та творчість цього письменника.





2014-09-12

Оновлення бібліотечного фонду

Власенко А.М.  Слюсарні роботи: Підручник. — К.: Вища освіта, 2013. — 357 с.

Підручник створений на основі модульної системи професійного навчання. Спрямований на опанування професій: слюсар-ремонтник, слюсар-сантехнік, слюсар-інструментальник, слюсар з ремонту авто­мобілів, слюсар з експлуатації і ремонту газового устаткування та ін. Навчальний матеріал, поданий як поєднання текстів та ілюстра­цій, містить технічну інформацію щодо слюсарних інструментів, обладнання, механізмів і машин, а також матеріалів, їхніх компо­нентів і особливостей їх застосування. З метою посилення засвоєн­ня учнями інформації та перевірки рівня їхніх знань після кожно­го навчального елементу розміщено завдання, а після кожного мо­дульного блоку відповідно тести.

Для учнів професійно-технічних навчальних закладів.





2014-04-24

Виставка матеріалів присвячених трагедії на ЧАЕС

З 14.04 по 30.04.14 у бібліотеці діє виставка матеріалів та фотографій присвячених трагедії на ЧАЕС.

26 квітня 1986 року о 1:23 за київським часом сталася найбільша техногенна аварія в історії людства - вибухнув четвертий реактор Чорнобильської АЕС і сумарна радіація ізотопів, викинутих в повітря, склала 50 мільйонів кюрі, що в 30-40 разів більше, ніж при вибуху бомби в Хіросімі в 1945 році.

Лише наступного дня, після того як у Швеції за рівнем радіації визначили, що в Україні мала місце аварія, уряд СРСР повідомив про Чорнобильську трагедію. Від вибуху і при гасінні пожежі, що тривала близько 10 днів, загинув 31 чоловік і більше 200 було госпіталізовано. За неофіційною статистикою в Україні померло не менше 15 тисяч людей, які були уражені в результаті аварії на Чорнобильській АЕС.

Збудована в 1976 році, Чорнобильська АЕС, розташована за 100 кілометрів на північ від Києва; вона мала чотири реактора, кожний з яких був здатен виробляти до тисячі мегават електроенергії.

Увечері 25 квітня 1986 року група інженерів почала проводити на 4-у реакторі абсолютно непідготовлений технічний експеримент, під час якого потужність реактора була знижена на 7% від норми, а контрольні пристрої були відключені. Робота реактора стала нестабільною і неконтрольваною, а спроба відновити стандартний режим його роботи - запізнілою, і 26 квітня 1986 року на 4-у реакторі пролунали два вибухи. Вони були не ядерними, а хімічними, як наслідок перегріву реактора і накопичення великої кількості газів, що з'явились під час неконтрольованої реакції. Потужність вибухів була настільки великою, що було зруйновано стальну і свинцеву обшивку реактора, і в повітря піднялось більше 60 тон радіоактивних матеріалів.

Лише через три тижні при допомозі 4 тисяч тон піску, бору, свинця і глини вдалось ізолювати реактор, що продовжував випромінювати радіацію, і запобігти подальшому забрудненню грунту. З території в радіусі 30 кілометрів від місця аварії було евакуйовано більше 100 тисяч людей. Із-за традиційної в СРСР секретності від громадян приховувалась інформація про дійсні масштаби катастофи і в найбільш постраждалих областях України, Білорусії та Росії в перші дні після аварії не здійснювались жодні заходи по захисту населення від радіації.

Щоб запобігти подальшим викидам радіоактивних матеріалів, до кінця 1986-го року четвертий реактор АЕС був накритий спеціальним "саркофагом", збудованим руками сотень тисяч добровольців і мобілізованих солдатів, і Чорнобильська АЕС була знову введена в експлуатацію. Однак великі пожежі і аварії в 1991 та в 1996 роках привели до зупинення спочатку другого, а потім і першого реактора. У 2000-у році був зупинений останній, 3-й реактор, і Чорнобильська АЕС повністю припинила свою роботу.

 





2014-04-24