Наші друзі

Besucherzahler
счетчик посещений

 

 

69081, вул. Панфьорова, 146-А

Зв′яжiться з нами

Приймальна директора (061) 7096869
Електрона адреса: zvpym@ukr.net
Facebook: @motorobudivnyk
Instagram: @motorostroitel
Електрона адреса: zvpym@ukr.net
Приймальна комiсiя (061) 7096867
Гуртожиток (061) 7096865

Виставка до дня народження Олександра Довженка

120 років тому 10 вересня народився видатний український та радянський письменник, кінорежисер, кінодраматург, художник, класик світового кінематографу Олександр Петрович Довженко.

З 10 по 16 вересня у бібліотеці діятиме виставка художніх творів класика як українською, так і російською мовами. 




2014-09-12

Річниця від Дня народження Івана Котляревського

9 вересня 2014 р. виповнюється 245 років від дня народження засновника нової української мови Івана Петровича Котляревського. До цієї знаменної події у бібліотеці діє виставка матеріалів про життя та творчість цього письменника.




2014-09-12

Оновлення бібліотечного фонду

Власенко А.М.  Слюсарні роботи: Підручник. — К.: Вища освіта, 2013. — 357 с.

Підручник створений на основі модульної системи професійного навчання. Спрямований на опанування професій: слюсар-ремонтник, слюсар-сантехнік, слюсар-інструментальник, слюсар з ремонту авто­мобілів, слюсар з експлуатації і ремонту газового устаткування та ін. Навчальний матеріал, поданий як поєднання текстів та ілюстра­цій, містить технічну інформацію щодо слюсарних інструментів, обладнання, механізмів і машин, а також матеріалів, їхніх компо­нентів і особливостей їх застосування. З метою посилення засвоєн­ня учнями інформації та перевірки рівня їхніх знань після кожно­го навчального елементу розміщено завдання, а після кожного мо­дульного блоку відповідно тести.

Для учнів професійно-технічних навчальних закладів.




2014-04-24

Виставка матеріалів присвячених трагедії на ЧАЕС

З 14.04 по 30.04.14 у бібліотеці діє виставка матеріалів та фотографій присвячених трагедії на ЧАЕС.

26 квітня 1986 року о 1:23 за київським часом сталася найбільша техногенна аварія в історії людства - вибухнув четвертий реактор Чорнобильської АЕС і сумарна радіація ізотопів, викинутих в повітря, склала 50 мільйонів кюрі, що в 30-40 разів більше, ніж при вибуху бомби в Хіросімі в 1945 році.

Лише наступного дня, після того як у Швеції за рівнем радіації визначили, що в Україні мала місце аварія, уряд СРСР повідомив про Чорнобильську трагедію. Від вибуху і при гасінні пожежі, що тривала близько 10 днів, загинув 31 чоловік і більше 200 було госпіталізовано. За неофіційною статистикою в Україні померло не менше 15 тисяч людей, які були уражені в результаті аварії на Чорнобильській АЕС.

Збудована в 1976 році, Чорнобильська АЕС, розташована за 100 кілометрів на північ від Києва; вона мала чотири реактора, кожний з яких був здатен виробляти до тисячі мегават електроенергії.

Увечері 25 квітня 1986 року група інженерів почала проводити на 4-у реакторі абсолютно непідготовлений технічний експеримент, під час якого потужність реактора була знижена на 7% від норми, а контрольні пристрої були відключені. Робота реактора стала нестабільною і неконтрольваною, а спроба відновити стандартний режим його роботи - запізнілою, і 26 квітня 1986 року на 4-у реакторі пролунали два вибухи. Вони були не ядерними, а хімічними, як наслідок перегріву реактора і накопичення великої кількості газів, що з'явились під час неконтрольованої реакції. Потужність вибухів була настільки великою, що було зруйновано стальну і свинцеву обшивку реактора, і в повітря піднялось більше 60 тон радіоактивних матеріалів.

Лише через три тижні при допомозі 4 тисяч тон піску, бору, свинця і глини вдалось ізолювати реактор, що продовжував випромінювати радіацію, і запобігти подальшому забрудненню грунту. З території в радіусі 30 кілометрів від місця аварії було евакуйовано більше 100 тисяч людей. Із-за традиційної в СРСР секретності від громадян приховувалась інформація про дійсні масштаби катастофи і в найбільш постраждалих областях України, Білорусії та Росії в перші дні після аварії не здійснювались жодні заходи по захисту населення від радіації.

Щоб запобігти подальшим викидам радіоактивних матеріалів, до кінця 1986-го року четвертий реактор АЕС був накритий спеціальним "саркофагом", збудованим руками сотень тисяч добровольців і мобілізованих солдатів, і Чорнобильська АЕС була знову введена в експлуатацію. Однак великі пожежі і аварії в 1991 та в 1996 роках привели до зупинення спочатку другого, а потім і першого реактора. У 2000-у році був зупинений останній, 3-й реактор, і Чорнобильська АЕС повністю припинила свою роботу.

 




2014-04-24

Oновлення бібліотечного фонду

1) Психолого-педагогічні засади діяльності педагога сучасної професійної школи : навчально-методичний посібник/ ав. : Дегтярьова Г.С., Козяр М. М., Руденко Л. А., Шиделко А. В.; за ред. Руденко Л. А. – К.: Педагогічна думка, 2013. - 144 с.

У запропонованому посібнику розглядаються психолого-педагогічні засади діяльності педагогів професійної школи, обґрунтовуються теоретико-методологічні, дидактичні та методичні аспекти педагогічної діяльності, доводиться необхідність використання запропонованих ідей, педагогічних теорій і стратегій з метою формування цілісної особистості професіонала, забезпечення гармонійного розвитку його особистісних і професійних якостей, мотиваційно-ціннісної сфери, культури міжособистісних стосунків.

Посібник розрахований на педагогічних і науково-педагогічні працівників професійних і професійно-технічних навчальних закладів, методистів, науковців, аспірантів, усіх тих, хто цікавиться проблемами впровадження сучасної психолого-педагогічної науки у процес підготовки конкурентоздатних фахівців для різних галузей народного господарства.

2) Теоретичні та методичні засади реалізації нововведень управління ПТО регіону: посібник / Камінецький Я. Г., ВачевськийМ. В., Клим Б.І., Криницька Л. Я., Сліпчишин Л. В.— К.: Педагогічна думка, 2013.-240 с.

Розкрито теоретичні та методичні засади реалізації нововведень в управління про­фесійно-технічною освітою, впливу інновацій на модернізацію сучасної моделі управ­ління розвитком професійно-технічної освіти, що зорієнтована на кінцевий результат.

Для керівників і педагогічних працівників професійно-технічної освіти




2014-04-24

Oновлення бібліотечного фонду

1) Психолого-педагогічні засади діяльності педагога сучасної професійної школи : навчально-методичний посібник/ ав. : Дегтярьова Г.С., Козяр М. М., Руденко Л. А., Шиделко А. В.; за ред. Руденко Л. А. – К.: Педагогічна думка, 2013. - 144 с.

У запропонованому посібнику розглядаються психолого-педагогічні засади діяльності педагогів професійної школи, обґрунтовуються теоретико-методологічні, дидактичні та методичні аспекти педагогічної діяльності, доводиться необхідність використання запропонованих ідей, педагогічних теорій і стратегій з метою формування цілісної особистості професіонала, забезпечення гармонійного розвитку його особистісних і професійних якостей, мотиваційно-ціннісної сфери, культури міжособистісних стосунків.

Посібник розрахований на педагогічних і науково-педагогічні працівників професійних і професійно-технічних навчальних закладів, методистів, науковців, аспірантів, усіх тих, хто цікавиться проблемами впровадження сучасної психолого-педагогічної науки у процес підготовки конкурентоздатних фахівців для різних галузей народного господарства.

2) Теоретичні та методичні засади реалізації нововведень управління ПТО регіону: посібник / Камінецький Я. Г., ВачевськийМ. В., Клим Б.І., Криницька Л. Я., Сліпчишин Л. В.— К.: Педагогічна думка, 2013.-240 с.

Розкрито теоретичні та методичні засади реалізації нововведень в управління про­фесійно-технічною освітою, впливу інновацій на модернізацію сучасної моделі управ­ління розвитком професійно-технічної освіти, що зорієнтована на кінцевий результат.

Для керівників і педагогічних працівників професійно-технічної освіти.




2014-04-24

Виставка до 205 річниці з дня народження М. В. Гоголя

1 квітня цього року виповнюється 205 років від дня народження Миколи Васильовича Гоголя, людини що зробила величезний внесок у розвиток української культури.

До цього ювілею у бібліотеці училища з 27.03 по 11.04.14 діє виставка художніх творів та критичних розвідок про життя і творчість цього письменника.




2014-03-31

200 років від дня народження Т.Г.Шевченка

З 3.03.14 до 17.03.14 у бібліотеці діє виставка матеріалів присвячених 200-річчю з дня народження Тараса Григоровича Шевченка.

В експозиції представлені:

  • Книга І. І. Пільгука «Т.Г.Шевченко – основоположник нової української літератури» у якій розглядаються поетична, прозова і малярська спадщина поета у нерозривному єднанні з літературним процесом на Україні та в Росії;
  • Зібрання поезій Шевченка, перекладених російською мовою;
  • Книга В.Л.Смілянської «Святим огненним словом...» у якій розглядаються поетична структура лірики, поем та балад Шевченка, багатоголосся його розповіді, його взаємини з героями й уявними читачами, способи побудови систем часу і простору, параметрів художнього світу.
  • Літературно-критичний нарис О.Білецького та О.Дея «Тарас Григорович Шевченко: літературний портрет»;
  • Доля «Кобзаря» досліджується у роботі Л.Н.Большакова та В.С.Бородина «Путь «Кобзаря»;
  • Літературно-критичні статті про Т.Г.Шевченка «Вогненне слово кобзаря»;
  • Збірник «Тарас Шевченко. Документи і матеріали»;
  • Автобіографічна російськомовна повість Шевченка «Художник»;
  • Видання «Кобзаря» різних років




2014-03-25

Міжнародний день рідної мови

З 17 до 24 лютого в бібліотеці проходить виставка літератури, присвяченої дню рідної мови.

Міжнаро́дний день рі́дної мо́ви — день, який відзначають щороку 21 лютого, починаючи з 2000 року.

Рідна мова для кожної людини є важливим елементом культурної свідомості. Вона накопичує традиції й досвід попередніх поколінь і дозволяє передати їх нащадкам. Однак багато мов сьогодні знаходяться на межі повного зникнення.

На виставці представлені:

  • «Енеїда» І. П. Котляревського - перша пам'ятка українського письменства, що була укладена розмовною українською мовою.
  • «Кобзар» Т. Г. Шевченка. Попередники Шевченка використовували в своїх творах живу народну українську мову, а також скарби усної народної творчості, але це використання було ще обмеженим, відповідно до не досить широких тем і літературного стилю цих письменників. Крім того, вони ще не позбулися діалектних, вузькомісцевих елементів. Норми української літературної мови, створені на народній основі, дала саме поезія Шевченка.
  • «Слово про слово» А. П. Коваль.  Книга складається із трьох частин: «Пригоди слова»,  «Крилате слово»  та «Культура слова». Автор розкриває походження та значення багатьох окремих слів та крилатих висловів, переважно іноземного походження. Третя частина  висвітлює питання правильного слововживання в різних ситуаціях.

Поетичні зразки української літератури, у яких письменники возвеличують мову та слово.




2014-03-25

Оновлення бібліотечного фонду

Якимович Т. Д.

Основи дидактики професійно-практичної підготовки: навчально-методичний посібник / ав.: Якимович Т. Д. - К.: Педагогічна думка, 2013. - 138 с.

 

У посібнику висвітлено теоретико-методичні проблеми професійно-практичної підготовки. Проаналізовано досвід та сучасні педагогічні технології професійно-практичної підготовки професійно-технічних навчальних закладах. Розглянуто проблему оцінювання професійно-практичної підготовки. Висвітлено особливості діяльності педагога під час професійно-практичної підготовки. Наведено приклади розробки навчально-методичного забезпечення для професійно-практичної підготовки та авторських методик професійного навчання.

Рекомендовано для викладачів та майстрів виробничого навчання ПТНЗ, викладачів та студентів ВНЗІ-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку майстрів виробничого навчання та педагогів професійної школи.

Психологічні аспекти професійної підготовки конкурентоздатних фахівців : монографія /ав.: Дегтярьова Г. С, Козяр М. М. , Матійків І. М., Руденко Л. А., Шиделко А. В.; за ред. Руденко Л. А. - К.: Педагогічна думка, 2013.-172 с.


У колективній монографії висвітлюються питання професійної орієнтації молоді та роботи психологічної служби професійно-технічних навчальних закладів, соціально-психологічні основи підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності та психологічні основи педагогічної взаємодії у процесі професійної підготовки на основі аксіологічного підходу, психолого-педагогічні умови формування емоційної компетентності майбутніх фахівців професій типу «людина - людина»; розкриваються психолого-педагогічна сутність комунікативної культури і пріоритетність її розвитку у майбутніх фахівців під час професійної підготовки; пси­хологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в інтерактивному навчанні.

Рекомендовано для педагогічних працівників, практичних психологів і соціальних педагогів системи професійно-технічної освіти, слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців та аспірантів.

Стечкевич О.О.

Організація уроків виробничого навчання: компетентнісний підхід: на­вчально-методичний посібник / Стечкевич О.О. — К.: Педагогічна думка, 2013. -128с.

Висвітлено теоретичні основи формування професійних компетенцій у майбутніх фахівців, вибір базових професійних компетенцій, особливості уроку виробничого на­вчання з урахуванням реалій ринку праці.

Проаналізовано структуру уроків виробничого навчання, їх класифікацію і зроблено спробу моделювання уроку виробничого навчання на базі різних наукових підходів на базі.

Посібник орієнтований для педагогів та майстрів виробничого навчання ПТНЗ.

Теоретико-методичні засади організації підготовки робітничих кадрів з професій, що користуються попитом на ринку праці: монографія / [ав. Камінецький Я.Г., Вачевський М.В., Копельчак М. П, Кпим Б. І., Криниць-ка Л.Я., Кубська Л. І., Сліпчишин Л. В., Субтельна Г. В.; за ред. Я. Г. Камінецького]. - К.: Педагогічна думка, 2013. - 256 с.

У колективній монографії розглядаються актуальні проблеми підготовки робітників із професій, що є затребуваними на ринку пращ. Основна увага приділяється умовам підвищення ефективності управління системою професійної освіти і навчання в регіоні, формуванню педагогічної майс­терності педагогічних і керівних працівників профтехосвіти, організації ступеневої професійної підготовки робітничих кадрів і творчої діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів.

Упровадження монографії сприятиме подальшому розвитку досліджень професійної підготовки робітничих кадрів відповідно до потреб регіонального ринку праці.

Для науковців у галузі професійної підготовки робітників, керівників методистів, викладачів і майстрів виробничого навчання системи профе­сійно-технічної освіти.

Козловська І.М.

Формування професійного мислення майбутнього фахівця: інтегративно-компетентнісний підхід : навчально-методичний посібник / ав. Козловська І. М. — К.: Педагогічна думка, 2013. — 128 с.

У пропонованому посібнику висвітлені основні проблеми формування інтегративного професійного мислення фахівця на основі компетентнісного підходу, обгрунтовано доцільність поєднання інтегративного та компетентнісного підходів у формуванні професійного мислення. Теоретичні положення щодо сутності інтегративно-компетентісного підходу проілюстровано конкретними методиками формування професійної інтегративного мислення компетентного фахівця (методики інтегрованих аналогій інтегрованих метапредметів, проблемних професійних ситуацій, інтеграції наукових понять і художніх образів тощо).

Для науковців, викладачів та інженерно-педагогічних працівників, аспірантів і студентів вищих закладів освіти.

Інтеграція природничих знань у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників: навчально-методичний посібник / Джулай Л.І. — К.: Педагогічна думка 2013. - 144 с.

Навчально-методичний посібник складається з двох розділів. Перший розділ ‒ «Догляд за хворими» — складено відповідно вимог освітнього стандарту підготовки со­ціального робітника (молодшої медичної сестри з догляду за хворими). Теоретичний матеріал відзначається раціональною структурою, чіткістю, лаконічністю викладу, ілю­стрований технікою проведення маніпуляцій. Послідовність дій молодших медичних працівників з надання першої медичної допомоги пацієнтам, у яких виникають гострі стани під час догляду, складеного з урахуванням обсягу знань, передбаченого навчальною програмою дисципліни. Автором пропонуються теми, вивчення яких є необхідними для діяльності молодшої медичної сестри. Другий розділ присвячений практичним ас­пектам інтеграції природничих знань учнів ПТНЗ.

Посібник призначений для учнів ПТНЗ, науково-педагогічних працівників, широкого кола читачів.

 

 

 

 

 




2014-03-19