Зміст

Календар

Як нас знайти

Навчаємо та виховуємо з любов’ю!

Атестація педагогічних працівників – це підсумок професійної майстерності, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття педагогічного авторитету серед колег та учнів, змога проявити свої здібності. Але атестація – це і свято великої, щедрої, доброї вчительської душі, свято творчості педагога.

16 березня 2017 року ми мали нагоду пишатися вагомими результати атестації своїх колег. Кожен сприймає атестацію по – своєму. «Пошук, відповідальність, важка робота» - ось що відчувають наші викладачі та майстри виробничого навчання. У березні 2017 року підвищили свій кваліфікаційний рівень троє педагогів - майстрів своєї справи. На засіданні атестаційної комісії вони презентували свої педагогічні надбання: викладач спец предметів - Решетова Вероніка Володимирівна, майстри виробничого навчання - Валюх Тетяна Іванівна та Пульковська Валентина Олександрівна. Атестаційна комісія училища гідно оцінила професійні здобутки педагогічних працівників та винесла такі рішення: порушити клопотання перед атестаційною комісією вищого рівня про відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «Майстер виробничого навчання І категорії» Валюх Т.І., Пульковська В.О. та присвоїти кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії» креативному викладачу спец предметів Решетовій В.В.






2017-03-21


Творчі звіти педагогіних працівників у міжатестаційний період

 






2017-01-13







2016-12-14


АТЕСТАЦІЯ – КРОК ДО МАЙСТЕРНОСТІ

15 березня 2016 року відбулося засідання атестаційної комісії навчального закладу на якому заслухали творчі звіти педагогічних працівників , які атестуються в 2016 р. Викладачі та майстри виробничого навчання познайомили присутніх із своїми напрацюваннями та досягненнями у рамках методичної проблеми, над якою працює навчальний заклад. Педагогічні працівники презентували свої педагогічні надбання за міжатестаційний період у вигляді портфоліо. Впровадження методу портфоліо допомогло атестаційній комісії цілеспрямовано здійснити моніторинг індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників, виявити найбільш цінний досвід для подальшого розповсюдження, а також ефективно управляти зростанням професійної майстерності, координувати зусилля адміністрації і самого педагога з підвищення результативності його праці.

 






2016-03-17







2016-12-14